20 Ago

ALIMENTOS PARA CÁRITAS DE AROUSA ALIMENTOS PARA CÁRITAS DE AROUSA

PACO AROUSAUna nueva entidad, en este caso el Club Traczion 4×4, se sumó a las que colaboran para ayudar a los más necesitados. Los integrantes de este colectivo entregaron a Cáritas Interparroquial Arousa 123 kilos de alimentos no perecederos obtenidos durante la celebración de una exhibición benéfica celebrada en Caldas de Reis. El director de Cáritas, Francisco Fernández recibió en nombre de la entidad el lote de alimentos consistente en aceite, arroz, lentejas, galletas y otros productos que se destinaran a las familias más necesitadas y el comedor social.

Durante la entrega de los alimentos los integrantes de Traczion 4×4 anunciaron que realizará más acciones similares en los próximos meses.

PACO AROUSAUnha nova entidade, neste caso o Club Traczion 4×4, sumouse ás que colaboran para axudar aos máis necesitados. Os integrantes deste colectivo  entregaron a Cáritas Interparroquial Arousa 123 quilos de alimentos non perecedoiros obtidos durante a celebración dunha exhibición benéfica celebrada en Caldas de Reis. O director de Cáritas, Francisco Fernández recibiu en nome da entidade o lote de alimentos consistente en aceite, arroz, lentellas, galletas e outros produtos para que se destinasen ás familias máis necesitadas e ó comedor social.

Durante a entrega dos alimentos os integrantes de Traczion 4×4 anunciaron  que realizará máis accións similares nos próximos meses.