Noticia

13 Ago

APOYAR A LAS FAMILIAS MONOPARENTALES [:gl]APOIAR ÁS FAMILIAS MONOPARENTAIS

Abeiro 1Convenio de colaboración entre Traballo y Cáritas

rn

Un convenio de colaboración entre la Consellería de Traballo e Benestar y Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela , permitirá seguir desarrollando el trabajo que se lleva a cabo en el Centro Abeiro para la formación, orientación y apoyo a las familias monoparentales. En este centro se ofrece un programa de apoyo integral a las familias monoparentales con hijos menores de 18 años a su cargo, favoreciendo su inserción y orientación sociolaboral y formativa, realizándose un trabajo socioeducativo desarrollado con toda la unidad familiar. Se trata de ayudar a las familias que, carentes de medios y recursos idóneos, precisan de un servicio asistencial para la normalización de su convivencia. Un trabajo que se desarrolla con actuaciones específicas para las familias y los menores y que en el último ejercicio se hizo con cerca de un centenar de familias.

rn

Sin títuloEl departamento autonómico contribuirá a sufragar los gastos de este programa con una aportación económica de 25.000 euros .Estas ayudas son compatibles con otras subvenciones, ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad.

rn

Las familias monoparentales tienen un trato preferente en los campos educativo y formativo (acceso a las escuelas infantiles y cursos de formación ocupacional, bolsas, ayudas para libros y materiales, matrícula universitaria); de la vivienda; transporte público; ocio, tiempo libre y cultura; nuevas tecnologías y en el tributario (ayudas fiscales).Se debe recordar que la Ley de Apoyo a la Familia aprobada por el Parlamento en la pasada legislatura aseguró por primera vez en Galicia a través de una normativa la atención a familias con personas potencialmente vulnerables a cargo, otorgándose una especial consideración a las familias monoparentales.

rn

Sin título2En el año 2014 el departamento autonómico apoyó la labor de Cáritas en materia de inclusión a través de distintos programas y líneas de actuación que incluyeron el concierto de plazas para menores, mantenimiento de actividades, fomento de la inclusión, cursos de formación, planes de cooperación, programas de juventud y voluntariado, y el apoyo a las familias monoparentales.

[:gl]

Abeiro 1Convenio de colaboración  entre Traballo y Cáritas

rn

Un convenio de colaboración entre  a Consellería de Traballo  e Benestar e Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, permitirá seguir desenvolvendo o traballo que leva a cabo  no Centro Abeiro para a  formación, orientación e apoio ás familias monoparentais. Neste centro  ofrécese un programa de apoio integral ás familias monoparentais con fillos menores de 18 anos ao seu cargo, favorecendo a súa inserción e orientación sociolaboral e formativa, realizándose un traballo socioeducativo desenvolvido con toda a unidade familiar. Trátase de axudar ás familias que, carentes de medios e recursos idóneos, precisan dun servizo asistencial para a normalización da súa convivencia. Un traballo que se desenvolve con actuacións específicas  para  as familias e os menores e que no último exercicio  se fixo e con preto dun centenar de familias.

rn

Sin títuloO departamento autonómico contribuirá a sufragar os gastos deste programa cunha achega económica de 25.000 euros . Estas axudas son compatibles con outras subvencións, axudas, ingresos ou recursos para a mesma finalidade.

rn

As familias monoparentais teñen un trato preferente nos campos educativo e formativo (acceso ás escolas infantís e cursos de formación ocupacional, bolsas, axudas para libros e materiais, matrícula universitaria); da vivenda; transporte público; lecer, tempo libre e cultura; novas tecnoloxías e no tributario (axudas fiscais). Débese lembrar que a Lei de Apoio á Familia aprobada polo Parlamento na pasada lexislatura asegurou por primeira vez en Galicia a través dunha normativa a atención a familias con persoas potencialmente vulnerables a cargo, outorgándose unha especial consideración ás familias monoparentais.

rn

Sin título2No ano 2014 o departamento autonómico apoiou o labor de Cáritas en materia de inclusión a través de distintos programas e  liñas de actuación  que incluíron o concerto de prazas para menores, mantemento de actividades, fomento da inclusión, cursos de formación, plans de cooperación, programas de mocidade e voluntariado, e o apoio ás familias monoparentais.

Artículos Relacionados