Noticia

18 Abr

APROBADAS LAS CUENTAS DE CÁRITAS DIOCESANA Y EL PRESUPUESTO DEL AÑO EN CURSO[:gl]APROBADAS AS CONTAS DE CÁRITAS DIOCESANA E O ORZAMENTO DO ANO EN CURSO

Presidió el Consello el obispo auxiliar.CONSELLO 1

rn

En los Ingresos la partida principal es la de socios, aportaciones, colaboraciones, donativos y colectas.

rn

En los Gastos la partida de ayudas representa un 42%.

rn

CONSELLO 2El Consello de Càritas Diocesana, máximo organismo entre asambleas, aprobó las cuentas del ejercicio 2015 y los presupuestos para el año en curso, al tiempo que despidió a los consejeros cesantes y los nuevos miembros que recientemente fueron elegidos. Presidió la reunión monseñor Jesús Fernández González, obispo auxiliar de Santiago, que durante su intervención agradeció la presencia de los nuevos integrantes del consejo que representan a toda la diócesis en el máximo organismo de dirección de la caridad, y a los salientes. A los que finalizaron  su mandato de cuatro años les agradeció el servicio diocesano prestado que busca mejorar la atención a los empobrecidos .Monseñor Fernández González espera que el Consello Diocesano se “convierta más que en un equipo de trabajo en una comunidad de vida que permitan desarrollar la labor que Cáritas tiene encomendada en su atención a los últimos”. Finalmente agradeció el trabajo que realizan los equipos de agentes, voluntarios y técnicos de Cáritas para ayudar a las personas más necesitadas.

rn

Nuevos consejeros CONSELLO 3

rn

Fueron despedidos los consejeros salientes y entraron a formar parte del organismo un total 22 recientemente elegidos y que representan a 11 zonas pastorales:

rn

Mª Ángeles Suárez Baleirón (Pontecesures); Mª Dolores Mouriño Uzal (Lavacolla); Luis  Ayala Formoso (Cee); Deborah Morate Núñez (Camariñas); Manuel García Fernández (Dubra); Rafael Rodríguez Martínez-Conde (Bugallido); Juan Carlos Pérez Oviedo (Noia); Manuel Mirás Fernández (Ribeira); Josefa Delgado Tomé (A Estrada); José Antonio  Ortigueira Barros (A Estrada); Xesús Ríos Sánchez (Mesía); Pedro RegueiraAmor (Ordes); Mercedes Vallo Boado (Lordeiros/ Gonzar Pastor); Lola López  Ramos (Arzúa); Pedro de Simón Pan (Vilaboa/Rutis); Rosario Rodríguez  Candal ( Mera); Jesús Miguel Tenreiro Díaz (Pontedeume); María Dopico Grueiro (Perlío/Fene); Enrique Rodriño Magdalena (Noalla); Manuel Mallo Ucha (Meis); Manuel Lois Martínez (Pontecaldelas), y Aurita Arosa Filgeira ( Piñeiro-Marín)

rnrn

CONSELLO4Prostitución, lacra social

rn

El Consello fue informado del documento “La prostitución desde la experiencia y la mirada de Cáritas”, por medio de una exposición hecha por Lourdes Pazo García, educadora social del proyecto Vagalume de Cáritas Diocesana de Santiago y las Hermanas Oblatas. En el informe se aborda una descripción de la realidad a la que Cáritas se enfrenta en este ámbito. La difícil coyuntura social actual, señaló, motiva que algunas mujeres solo encuentran como posibilidad de subsistencia para ellas y para sus hijos el mantenerse en el ejercicio de la prostitución. Esta situación, dice, explica que algunas de ellas hayan vuelto a esta actividad,

rn

Menciona que se trata de una actividad que mantienen oculta en su entorno familiar. Insiste en que las mujeres que entran en la prostitución proceden, fundamentalmente, de ámbitos de pobreza estructural o vienen de lugares en conflicto o donde han sufrido violencia.

rnrn

Cuentas 2015CONSELLO 5

rn

La nivelación entre gatos e ingresos que en cada uno de los capítulos fueron superiores a los seis millones de euros, se presentan en el balance y resumen final del resultado de las cuentas 2015 de Caritas Diocesana de Santiago de Compostela. En este informe se incluye una explicación de la composición del resultado por partidas de Gastos e Ingresos, así como de la evolución experimentada a lo largo del ejercicio.

rn

Comenzamos por el capítulo de los Gastos con la  partida de ayudas que representa un 42% y que disminuyendo 7%, fundamentalmente por las aportaciones de ayudas de emergencia, incrementándose las ayudas de la Comunicación Cristina de Bienes (CCB).

rn

6ALa explicación del incremento de la partida de gastos de voluntarios es por el ajuste de criterio, al contabilizar los gastos de los encuentros de forma directa y no como ayudas a la actividad, como se vino recogiendo en ejercicios pasados.

rn

Los gastos de personal, se incrementaron en un 10% respecto del ejercicio anterior por la aplicación del nuevo Convenio.

rn

Los gastos por otros servicios disminuyeron un 3% y en el cómputo general resultan poco significativos.

rn

La partida de gastos no corrientes o extraordinarios, que representa el 7% del total , incrementa ligeramente como consecuencia de la aportación al fondo dotacional de la Fundación Caritas Diocesana Santiago de Compostela y por los gastos de celebración del 50 Aniversario que fue algo excepcional en el año 2015.

rn

En los Ingresos la partida principal es la de socios, aportaciones, colaboraciones, donativos y colectas, que representan el 45% de los ingresos totales. Los socios aumentan un 2%; las colectas disminuyen un 14%, y los donativos descienden un 37%.

rn

6BLa partida de ingresos propios de la entidad, que se incrementó un 10%,recoge las cantidades recaudadas por Caritas, por los importe de las cuotas de los centros, reintegro de ayudas o por otras actividades realizadas bien directamente o en colaboración con otras entidades.

rn

Las subvenciones procedentes de las administraciones públicas se incrementaron un 13%

rn

En cuanto al resto de subvenciones, donaciones y legados de carácter privado, experimentaron un ligero aumento del 1%, y suponen el 26% de los ingresos totales

rn

La última partida, poco relevante, recoge el ingreso por la cesión, las subvenciones de capital y los ingresos por intereses.

rnrn

Presupuestos 2016

rn

7Como en años anteriores los presupuestos de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela se elaboran sobre las constantes que se van produciendo en el ejercicio finalizado y las previsiones de futuro, teniendo como ejes centrales los capítulos habituales de Ingresos y Gastos.

rn

Para la elaboración del presupuesto de Ingresos (5.156.113 euros), se han tenido en cuenta una serie de parámetros relacionados con las aportaciones de particulares, la provisión de fondos, las subvenciones de entidades públicas y privadas y los otros ingresos no clasificados.

rn

Las partidas de socios, donativos particulares y colectas (38,07%)se calculan sobre la referencia de la media de los últimos cinco ejercicios. Para la habilitación de fondos se plantea la previsión de gastos de la obra de Carretas.6

rn

Las subvenciones y donaciones de entidades públicas o privadas, se han calculado teniendo presentes las ya comunicadas en la fecha de elaboración de los presupuestos y las otorgadas por los distintos estamentos. El resto de subvenciones como las de capital se conocen de antemano. Finalmente la partida de otros ingresos se completa por la progresión de ejercicios anteriores.

rn

En el capítulo de Gastos (5.182.721 euros), los de personal se han calculado con el análisis de la plantilla existente y las previsiones de contratación vinculadas a las subvenciones que así los establecen, el índice de precios al consumo del cierre, así como por el incremento mínimo que indica el convenio.

rn

La partida de otros servicios se contabiliza por la cuota del IPC igual que los gastos de voluntariado.8

rn

Los otros gastos son por la progresión de ejercicios anteriores.

rn

Las ayudas monetarias y colaboraciones se calculan por los de ejercicios anteriores y ajustándola a las previsiones de ingresos.

rn

En la sesión de trabajo se dio la bienvenida a las nuevas cáritas parroquiales; se profundizó en el proyecto común del textil; se aprobaron las nuevas contrataciones de personal; se decidió la cesión de locales dependientes de la institución; fue explicado el convenio del tercer sector, las zonas pastorales hicieron sus aportaciones, los responsables de los distintos departamentos presentaron su informes, lo mismo que la dirección diocesana.

[:gl]

Presidiu o Consello o bispo auxiliar.CONSELLO 1

rn

Nos Ingresos a partida principal é a de socios, achegas, colaboracións, donativos e colectas.

rn

Nos Gastos a partida de axudas representa un 42%.

rn

CONSELLO 2O Consello de Cáritas Diocesana, máximo organismo entre asembleas, aprobou as contas do exercicio 2015 e os orzamentos para o ano en curso, á vez que despediu aos conselleiros cesantes e os novos membros que recentemente foron elixidos. Presidiu a reunión monseñor Jesús Fernández González, bispo auxiliar de Santiago, que durante a súa intervención agradeceu a presenza dos novos integrantes do consello que  representan a toda a diócese no máximo organismo de dirección da caridade, e aos saíntes. Aos que finalizaron  o seu mandato de catro anos agradeceulles o servizo diocesano prestado que busca mellorar a atención aos empobrecidos. Monseñor Fernández González espera que o Consello Diocesano se «converta máis que nun equipo de traballo nunha comunidade de vida que permitan desenvolver o labor que Cáritas ten encomendada na súa atención aos últimos». Finalmente agradeceu o traballo que realizan os equipos de axentes, voluntarios e técnicos de Cáritas para axudar ás persoas máis necesitadas.

rnrn

Novos conselleiros CONSELLO 3

rn

Foron despedidos os conselleiros saíntes e entraron a formar parte do organismo un total 22 recentemente elixidos e que representan a 11 zonas pastorais:rnMª Anxos Suárez  Baleirón (Pontecesures); Mª Dores Mouriño Uzal (Lavacolla); Luís  Ayala Formoso (Cee); Deborah Morate Núñez (Camariñas); Manuel García Fernández (Dubra); Rafael Rodríguez Martínez-Conde (Bugallido); Juan Carlos Pérez Oviedo (Noia); Manuel MirásFernández (Ribeira); Josefa Delgado Tomei (A Estrada); José Antonio  Ortigueira Barros (A Estrada); Xesús Ríos Sánchez (Mesía); Pedro Regueira Amor (Ordes); Mercedes Valo Boado (Lordeiros/ Gonzar Pastor); Lola López  Ramos (Arzúa); Pedro de Simón Pan (Vilaboa/Rutis); Rosario Rodríguez  Candal ( Mera); Jesús Miguel Tenreiro Díaz ( Pontedeume); María Dopico Grueiro( Perlío/Fene); Enrique Rodriño Magdalena (Noalla); Manuel Mallo Ucha (Meis); Manuel Lois Martínez (Pontecaldelas), e Aurita Arosa Filgeira ( Piñeiro-Marín)

rnrn

CONSELLO4Prostitución, secuela social

rn

O Consello foi informado do documento «A prostitución desde a experiencia e a mirada de Cáritas», por medio dunha exposición feita por Lourdes Pazo García, educadora social do proxecto Vagalume de Cáritas Diocesana de Santiago e as Irmás Oblatas. No informe abordase unha descrición da realidade á que Cáritas se enfronta neste ámbito. A difícil conxuntura social actual, sinalou, motiva que algunhas mulleres só atopan como posibilidade de subsistencia para elas e para os seus fillos o manterse no exercicio da prostitución. Esta situación, di, explica que algunhas delas volvesen a esta actividade,

rn

Menciona que se trata dunha actividade que manteñen oculta na súa contorna familiar. Insiste en que as mulleres que entran na prostitución proceden, fundamentalmente, de ámbitos de pobreza estrutural ou veñen de lugares en conflito ou onde sufriron violencia.

rnrn

CCONSELLO 5ontas 2015

rn

 A nivelación entre gatos e ingresos que en cada un dos capítulos foron superiores ao seis millóns de euros, preséntanse no balance e resumo final do resultado das contas 2015 de Caritas Diocesana de Santiago de Compostela. Neste informe inclúese unha explicación da composición do resultado por partidas de Gastos e Ingresos, así como da evolución experimentada ao longo do exercicio.

rn

Comezamos polo capítulo dos Gastos coa  partida de axudas que representa un 42% e que diminuíndo 7%, fundamentalmente polas achegas de axudas de emerxencia, incrementándose as axudas da Comunicación Cristina de Bens (CCB).

rn

6AA explicación do incremento da partida de gastos de voluntarios é polo axuste de criterio, ao contabilizar os gastos dos encontros de forma directa e non como axudas á actividade, como veu recollendo en exercicios pasados.

rn

Os gastos de persoal, incrementáronse nun 10% respecto do exercicio anterior pola aplicación do novo Convenio.

rn

Os gastos por outros servizos diminuíron un 3%  e no cómputo xeral resultan pouco significativos.

rn

A partida de gastos non correntes ou extraordinarios, que representa o 7% do total , incrementa lixeiramente como consecuencia da achega ao fondo dotacional da Fundación Caritas Diocesana Santiago de Compostela e polos gastos de celebración do 50 Aniversario que foi algo excepcional no ano 2015.

rn

Nos Ingresos a partida principal é a de socios, achegas, colaboracións, donativos e colectas, que representan o 45% dos ingresos totais. Os socios aumentan un 2%; as colectas diminúen un 14%, e os donativos descenden un 37%.

rn

A partida de ingresos propios da entidade, que se incrementou un 10%, recolle as cantidades recadadas por Caritas, polo importe das cotas dos centros, reintegro de axudas ou por outras actividades realizadas ben directamente ou en colaboración con outras entidades.6B

rn

As subvencións procedentes das administracións públicas incrementáronse un 13%

rn

En canto ao resto de subvencións, doazóns e legados de carácter privado, experimentaron un lixeiro aumento do 1%, e supoñen o 26% dos ingresos totais

rn

A última partida, pouco relevante, recolle o ingreso pola cesión, as subvencións de capital  e os ingresos por intereses.

rnrn

Orzamentos 2016

rn

7Como en anos anteriores os orzamentos de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela elabóranse sobre as constantes que se van producindo no exercicio finalizado e as previsións de futuro,  tendo como eixos centrais os capítulos habituais de Ingresos e Gastos.

rn

Para a elaboración do orzamento de Ingresos (5.156.113 euros), tiveronse en conta unha serie de parámetros relacionados coas achegas de particulares, a provisión de fondos, as subvencións de entidades públicas e privadas e os outros ingresos non clasificados.

rn

As partidas de socios, donativos particulares e colectas (38,07%) calcúlanse sobre a referencia da media do últimos cinco exercicios. Para a habilitación de fondos exponse a previsión de gastos da obra de Carretas.6

rn

As subvencións e doazóns de entidades públicas ou privadas, calculáronse tendo presentes as xa comunicadas na data de elaboración dos orzamentos e as outorgadas polos distintos estamentos. O resto de subvencións como as de capital coñécense de antemán. Finalmente a partida doutros ingresos complétase pola progresión de exercicios anteriores.

rn

No capítulo de Gastos (5.182.721 euros), os de persoal calculáronse coa análise do persoal existente e as previsións de contratación vinculadas ás subvencións que así os establecen, o índice de prezos ao consumo do peche, así como polo incremento mínimo que indica o convenio.

rn

A partida doutros servizos contabilízase pola cota do IPC igual que os gastos de voluntariado.

rn

8Os outros gastos son pola progresión de exercicios anteriores.

rn

As axudas monetarias e colaboracións calcúlanse porlos de exercicios anteriores e axustándoa ás previsións de ingresos.

rn

Na sesión de traballo deuse a benvida ás novas cáritas parroquiais; profundizouse no proxecto común do téxtil; aprobáronse as novas contratacións de persoal; decidiuse a cesión de locais dependentes da institución; foi explicado  o convenio do terceiro sector, as zonas pastorais fixeron as súas achegas, os responsables dos distintos departamentos presentaron os seus informes, o mesmo que a dirección diocesana.

Artículos Relacionados