20 Nov

FESTIVAL BENÉFICO EN BUEUFESTIVAL BENÉFICO EN BUEU

ippCáritas Parroquial de Bueu organizó la segunda edición de su festival benéfico para recaudar fondos y continuar su labor de ayuda a los más necesitados de la zona. La cita, a la que acudieron más de dos centenares de personas, tuvo lugar en el Centro Social do Mar, componiendo el programa música y humor:dúo musical Sabina & Cía, el cantante Manu y el humorista Somoza. Se dispuso también de una fila cero para recaudar fondos

La siguiente iniciativa de Cáritas Parroquial de Bueu es la Operación Kilo entre los días 29 de noviembre y 1 de diciembre, fechas en las que los voluntarios estarán en todos los supermercados de la localidad para recoger los alimentos que luego se repartirán con motivo de la campaña de Navidad.

ippCáritas Parroquial de Bueu organizou a segunda edición  do seu festival benéfico para recadar fondos e continuar  a súa labor de axuda aos máis necesitados da zona. A cita, á que acudiron máis de dous centenares de persoas, tivo lugar no Centro Social do Mar, compoñendo o programa música e humor: dúo musical Sabina & Cía, o cantante Manu e o humorista Somoza. Dispúxose tamén dunha fila cero para recadar fondos.

A seguinte iniciativa de Cáritas  Parroquial  de Bueu é a Operación Quilo entre os días 29 de novembro e 1 de decembro, datas nas que os voluntarios estarán en todos os supermercados da localidade para recoller os alimentos que logo se repartirán con motivo da campaña de Nadal.