26 Abr

Un festival solidario se celebró en Bugallido, organizado por la Cáritas Parroquial de San Pedro y con la finalidad de recaudar fondos para destinar la atención de lBugallaido 1as personas necesitadas. La jornada de convivencia y confraternidad tuvo como lema central “Ama y Vive la Justicia”.

rn

BUgallido 2En el festival participaron diversos grupos y asociaciones que normalmente colaboran y trabajan con Cáritas en la ayuda a los que más lo necesitan de la sociedad. Destacamos las actuaciones de la Coral  Polifónica de Bugalldo; la Asociación Cultural Os  Castros; Coral Polifónica Lojo Batalla de Tapia; el grupo Airiños do Paseo de Colón, y las Pandereterias de Bugallido.

Bugallido 3

[:gl]

Bugallaido 1Un festival solidario celebrouse en Bugallido, organizado pola Cáritas Parroquial de San Pedro e coa finalidade de recadar fondos para destinar a atención das persoas necesitadas. A xornada de convivencia e confraternidade tivo como lema central «Ama e Vive a Xustiza».

rn

BUgallido 2No festival participaron diversos grupos e asociacións que normalmente colaboran e traballan con Cáritas na axuda aos que máis o necesitan da sociedade.  Destacamos as actuacións da Coral  Polifónica de Bugalldo; a Asociación Cultural Os Castros;  Coral Polifónica Lojo Batalla de Tapia; o grupo Airiños do Paseo de Colón, e as Pandereterias de Bugallido.

Bugallido 3