18 Ago

JÓVENES UNIVERSITARIOS COLABORAN COMO VOLUNTARIOS EN CÁRITAS AROUSA MOZOS UNIVERSITARIOS COLABORAN COMO VOLUNTARIOS EN CÁRITAS AROUSA

Arousa 7Son jóvenes y en sus centros escolares les hablaron de lo que es y lo que significa ser voluntario para ayudar a los que más lo necesitan. Un grupo de estos jóvenes de Asturias, León y Galicia, colaboraronArousa 6 con las tareas que diariamente se desarrollan en Cáritas Interparroquial de Arousa. Para ellos ha sido “una experiencia diferente “, a la vez que enriquecedora para ayudar a los que más lo precisan.

Arousa 5El comedor que tiene Cáritas en el centro de la ciudad,el albergue de San Cibrán, el ropero y las  zonas de cultivo, fueron los lugares en los que desarrollaron sus trabajo durante su estancia entierras de Vilagarcía. Durmieron  en la Casa de San Cibrán, acompañando a los residentes,  y a lo largo de la jornada colaboraron en distintos servicios de la Arousa 4institución. También aprendieron cómo se gestiona este tipo de  iniciativas, así como a enfrentarse a asuntos y temas que no tienen en su vida cotidiana.

Arousa 1Todos ellos son universitarios que cursaron su etapa escolar en los colegios de La Salle y los Salesianos. Se trata, como comenta Francisco Fernández, director de Cáritas Interparroquial de Arousa, de una iniciativa que se viene realizando en los últimos años y que trae a alumnos procedentes de distintos lugares para colaborar en la atenciónArousa  3 de las necesidades básicas de las personas más necesitadas

Arousa 7Son novos e nos seus centros escolares faláronlles do que é e o que significa ser voluntario para axudar aos que máis o necesitan. Un grupo destes mozos de Asturias, León e Arousa 6Galicia, colaboraron coas tarefas que diariamente se desenvolven en Cáritas Interparroquial de Arousa. Para eles foi «unha experiencia diferente», á vez que enriquecedora para axudar aos que máis o precisan.

Arousa 5O comedor que ten Cáritas no centro da cidade, o albergue de San Cibrán, o roupeiro e as  zonas de cultivo, foron os lugares nos que desenvolveron o seu traballo durante a súa estancia en terras de Vilagarcía. Durmiron  na Casa de San Cibrán, acompañando aos residentes,  e ao longo da xornadaArousa 4 colaboraron en distintos servizos da institución. Tamén aprenderon como se xestiona este tipo de iniciativas,  así como a enfrontarse a asuntos e temas que non teñen na súa vida cotiá.

Arousa 1Todos eles son universitarios que cursaron a súa etapa escolar nos colexios de La Salle e os Salesianos. Trátase, como comenta Francisco Fernández, director de Cáritas Interparroquial de Arousa, dunha iniciativa que vén realizando nos últimos anos e que trae a alumnos procedentes de distintos lugares pArousa  3ara colaborar na atención das necesidades básicas das persoas máis necesitadas.