Noticia

21 Abr

MERCADONA DONARÁ A DIARIO ALIMENTOS PARA EL COMEDOR DE CÁRITAS AROUSA [:gl]MERCADONA DOARÁ A DIARIO ALIMENTOS PARA O COMEDOR DE CÁRITAS AROUSA

Diario de Arousa

rn

La compañía de supermercados Mercadona realizará a diario una entrega de aliMercadona /mentos al comedor social de Cáritas Interparroquial de Arousa, que atiende las necesidades de personas con escasos recursos con un servicio de cocina que prepara desayunos, comidas y cenas.

rn

El director de la institución, Francisco Fernández, destacó que “es de gran valor que Mercadona nos traiga producto fresco todos los días. Será de gran aporte a nuestro trabajo diario”. El repartidor que se encarga de llevar los alimentos explica que “sabemos que es solo un pequeño grano de arena pero es un orgullo contribuir con nuestro trabajo a la labor que realiza el comedor de Cáritas”. La donación se realizará por la mañana y para ello la firma aportará sus propios recursos logísticos y humanos.

rn

El comedor de Cáritas realizó casi 16.000 servicios durante el año pasado, a los que hay que sumar la entrega de paquetes de alimentos e higiene a familias con menores a su cargo. Mercadona mantiene convenios de colaboración con más de 55 instituciones y entidades benéficas de los que se benefician 100 comedores sociales.

rn [:gl]

Diario de Arousa

rn

Mercadona /A compañía de supermercados Mercadona realizará a diario unha entrega de alimentos ao comedor social de Cáritas Interparroquial de Arousa, que atende as necesidades de persoas con escasos recursos cun servizo de cociña que prepara almorzos, comidas e ceas.

rn

O director da institución, Francisco Fernández, destacou que ?é de gran valor que Mercadona tráianos produto fresco todos os días. Será de gran achegue ao noso traballo diario?. O repartidor que se encarga de levar os alimentos explica que ?sabemos que é só un pequeno gran de area pero é un orgullo contribuír co noso traballo ao labor que realiza o comedor de Cáritas?. A doazón realizarase pola mañá e para iso a firma achegará os seus propios recursos loxísticos e humanos.

rn

O comedor de Cáritas realizou case 16.000 servizos durante o ano pasado, aos que hai que sumar a entrega de paquetes de alimentos e hixiene a familias con menores ao seu cargo.rnMercadona mantén convenios de colaboración con máis de 55 institucións e entidades benéficas dos que se benefician 100 comedores sociais.