Noticia

13 Oct

SERVICIO DE EMPLEO EN BERGANTIÑOSSERVIZO DE EMPREGO EN BERGANTIÑOS

EmpleoCáritas Interparroquial de Bergantiños ha puesto en marcha el Servicio de Empleo, que pretende ser un sistema profesional de contratación que hace de intermediario entre los que buscan trabajo y las personas o familias que necesitan cubrir determinadas tareas. La iniciativa abre un espacio en el que se pueden intercambiar la oferta y la demanda.

\r\n

Con la puesta en marcha se recuerda que la comunicación cristiana de Bienes nos lleva al bien más primordial “el trabajo necesario a la persona humana para desarrollarse en plenitud y poder cumplir con sus obligaciones sociales y cristianas”.

\r\n

En la presentación del proyecto se dijo que se quería ofrecer un servicio que se presta a la comunidad, no solo como bolsa de trabajo, sino también como orientación a las personas que llegan con necesidades muy apremiantes de vivienda, ropa, despensa, medicamento y trabajo.

\r\n

Las personas que acceden a este servicio por primera vez, se insiste, son canalizadas en el área donde mejor puedan desenvolverse o tengan más habilidad.

EmpleoCáritas Interparroquial de Bergantiños puxo en marcha o Servizo de Emprego, que pretende ser un sistema  profesional de contratación que fai de intermediario entre os que buscan traballo e as persoas ou familias que necesitan cubrir determinadas tarefas. A iniciativa abre un espazo no que se poden intercambiar a oferta e a demanda.

\r\n

Coa posta en marcha lémbrase que a comunicación cristiá de Bens lévanos ao ben máis primordial «o traballo necesario á persoa humana para desenvolverse en plenitude e poder cumprir coas súas obrigas sociais e cristiás».

\r\n

Na presentación do proxecto díxose que se quería ofrecer un servizo que se presta á comunidade, non só como bolsa de traballo, senón tamén como orientación ás persoas que chegan con necesidades moi apremiantes de vivenda, roupa, despensa, medicamento e traballo.

\r\n

As persoas que acceden a este servizo por primeira vez, insístese, son canalizadas na área onde mellor poidan desenvolverse ou teñan máis habilidade.