Noticia

13 Oct

CONVENIO PARA DESARROLLAR EL PROGRAMA VAGALUME[:gl]CONVENIO PARA DESENVOLVER O PROGRAMA VAGALUME

Se presta atención a mujeres en situación de prostitución o tratavagalume-1

rn

La concelleira de Igualdade, Desarrollo Económico e Turismo, del Consello de Santiago, Marta Lois, y el director diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño Rañó, firmaron un convenio de colaboración para el desarrollo del programa Vagalume de atención a mujeres inmigrantes en situación de prostitución o trata. La cuantía del convenio es de 30.000 euros y tiene como objetivo eliminar la vulnerabilidad y el riesgo de exclusión social a lo que están expuestas las mujeres en contextos de prostitución. Además se busca facilitar el acceso de las participantes a los diferentes recursos y entidades sociales, al mismo tiempo que se crea una intervención con las familias que favorezca su desarrollo integral, habilidades y competencias, con especial atención al fomento familiar y la crianza saludable de los hijos.

rn

SONY DSCMarta Lois destacó que con este convenio, “los profesionales que trabajan con Cáritas acompañarán a las participantes en sus procesos de desarrollo personal, que tienen como objetivo lograr su empoderamento, social, familiar y laboral”. Por su parte Mouriño Rañó, que estuvo acompañado de Cleofé Rodríguez, responsable del programa Vagalume, agradeció la colaboración municipal “para desarrollar una iniciativa que es pionera a nivel estatal y que persigue ayudar a estas mujeres para intentar darles una salida laboral y personal”.

rn

Vagalume es un programa de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela y las Hermanas Oblatas especializado en dar apoyo a mujeres que viven en contextos de prostitución o son víctimas de trata con fines de explotación sexual. En Vagalume se ofrece información, asesoramiento y acompañamiento totalmente gratuito, confidencial y no discriminatorio. Las mujeres que se benefician de este programa son cerca de medio centenar

[:gl]

vagalume-1Préstase atención a mulleres en situación de prostitución ou trata

rn

A concelleira de Igualdade, Desenvolvemento Económico e Turismo, do Consello de Santiago, Marta Lois, e o director diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño Rañó, asinaron un convenio de colaboración para o desenvolvemento do programa Vagalume de atención a mulleres inmigrantes en situación de prostitución ou trata. A contía do convenio é de 30.000 euros e ten como obxectivo eliminar a vulnerabilidade e o risco de exclusión social ao que están expostas as mulleres en contextos de prostitución. Ademais búscase facilitar o acceso das participantes aos diferentes recursos e entidades sociais, ao mesmo tempo que se crea unha intervención coas familias que favoreza o seu desenvolvemento integral, habilidades e competencias, con especial atención ao fomento familiar e a crianza saudable dos fillos.

rn

SONY DSCMarta Lois destacou que con este convenio, «os profesionais que traballan con Cáritas acompañarán ás participantes nos seus procesos de desenvolvemento persoal, que teñen como obxectivo lograr o seu empoderamento, social, familiar e laboral». Pola súa banda Mouriño Rañó, que estivo acompañado de Cleofé Rodríguez, responsable do programa Vagalume, agradeceu a colaboración municipal «para desenvolver unha iniciativa que é pioneira  a nivel estatal e que persegue axudar a estas mulleres para  tentar darlles unha saída laboral e persoal».

rn

Vagalume é un programa de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela e as Irmás Oblatas especializado en dar apoio a mulleres que viven en contextos de prostitución ou son vítimas de trata con fins de explotación sexual. En Vagalume ofrécese información, asesoramento e acompañamento totalmente gratuíto, confidencial e non discriminatorio. As mulleres que se benefician deste programa son preto de medio centenar

Artículos Relacionados