Noticia

09 Mar

Cáritas instalará en Vilagarcía seis contenedores para recoger ropa [:gl]Cáritas instalará en Vilagarcía seis colectores para recoller roupa

Diario de Arousa

rn

arousaEl Concello de Vilagarcía y Cáritas Diocesana firmaron un convenio para instalar seis contenedores de ropa en el municipio, más de la mitad de los once que se colocarán por toda la comarca de O Salnés. Cáritas acaba de poner en marcha en Santiago una empresa de reciclaje textil con un nombre muy significativo: Arroupa. Precisamente en la nave de mil metros cuadrados situada en el polígono de Tambre trabajan diez personas de las cuales siete son reinsertadas directamente desde la entidad benéfica. Una de ellas procede de Vilagarcía. La recogida distinguirá entre las prendas que se destinen a la venta en segunda mano, la que se envíe a otros países, la que se recicle y la que se destruya ecológicamente. Anuncio Mouriño, director diocesano de Cáritas, explica que la entidad se encuentra en pleno proceso de recuperación de la actividad promocionista, truncada por la crisis económica que devolvió al primer plano la actividad asistencialista de esta y otras asociaciones benéficas.  “Queremos que as persoas se reinserten na sociedade para valerse por si mesmassen ter que recurrir a nós”, asegura Mouriño, que incide en que en cualquier caso la situación continúa siendo preocupante. La cronificación del desempleo y de la pobreza son dos de los problemas más fuertes a los que se enfrenta Cáritas a diario, según explica Anuncio Mouriño. En este difícil panorama emerge una figura preocupante, la del “traballador pobre, que ten que acudir a Caritas para poder rematar o mes”. Por otra parte, la Unión Federal de Policía hizo entrega a Cáritas de un extenso lote de potitos, alimentos no perecederos y juguetes donados por agentes solidarios de Vilagarcía.

[:gl]

Diario de Arousa

rn

arousaO Concello de Vilagarcía e Cáritas Diocesana asinaron  un convenio para instalar seis colectores de roupa no municipio, máis da metade dos once que se colocarán por toda a comarca do Salnés. Cáritas acaba de poñer en marcha en Santiago unha empresa de reciclaxe téxtil cun nome moi significativo: Arroupa. Precisamente na nave de mil metros cadrados situada no polígono de Tambre traballan dez persoas das cales sete son reinsertadas directamente desde a entidade benéfica. Unha delas procede de Vilagarcía. A recollida distinguirá entre as pezas que se destinen á venda en segunda man, a que se envíe a outros países, a que se recicle e a que se destrúa ecoloxicamente. Anuncio Mouriño, director diocesano de Cáritas, explica que a entidade se atopa en pleno proceso de recuperación da actividade promocionista, truncada pola crise económica que devolveu ao primeiro plano a actividade asistencialista desta e outras asociacións benéficas.  «Queremos que as persoas se reinserten na sociedade para valerse por si mesmas sen ter que recorrer a nós», asegura Mouriño, que incide en que en calquera caso a situación continúa sendo preocupante. A cronificación do desemprego e da pobreza son dous dos problemas máis fortes aos que se enfronta Cáritas a diario, segundo explica Anuncio Mouriño. Neste difícil panorama emerxe unha figura preocupante, a do «traballador pobre, que ten que acudir a Caritas para poder rematar ou mes». Por outra banda, a Unión Federal de Policía fixo entrega a Cáritas dun extenso lote de potitos, alimentos non perecedoiros e xoguetes doados por axentes solidarios de Vilagarcía.