COMEDOR VERANIEGO PARA LOS MÁS NECESITADOSCOMEDOR ESTIVAL PARA OS MÁIS NECESITADOS
Instalado en el colegio La Salle y promovido por Cáritas
\r\n
Cáritas Interparroquial de Santiago, en colaboración con la Diocesana, ha puesto en marcha el servicio de comedor para las personas sin recursos y necesitadas de nuestra ciudad, cogiendo el testigo de la Cocina Económica que durante el mes de agosto cierra sus puertas. Es el tercer año consecutivo que el comedor se instala en dependencias del colegio La Salle, que presta una gran colaboración para este fin, y contando con el apoyo del concello de Santiago. En el primer día de apertura del comedor, eldirector diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño, agradecióel trabajo de colaboración que llevarán a cabo los más de veinte voluntarios que serán los que se encarguen de atender a las personas que vayan al comedor que abre sus puertas entre las 12,45 y 14 horas. Se espera que durante el mes de agosto se sirvan más de 175 comidas diarias( dos platos y postre) , así como la entrega de bolsas de comida para la cena(bocadillo, botellín de agua y piezas fruta).Los que acudan al comedor tendrán que retirar los tiques en Cáritas Interparroquial de Santiago.
\r\nEn el último año el comedor veraniego atendió a cerca de cuatrocientas personas, sirviéndose del orden de 4.000 comidas. Cerca del 80 por ciento de los asistentes fueron usuarios con vales entregados por Cáritas. La media de edad de las personas que utilizaron el comedor rondó los 40 años.
Instalado no colexio La Salle e promovido por Cáritas
\r\n
Cáritas Interparroquial de Santiago, en colaboración coa Diocesana, puxo en marcha o servizo de comedor para as persoas sen recursos e necesitadas da nosa cidade, collendo a testemuña da Cociña Económica que durante o mes de agosto pecha as súas portas. É o terceiro ano consecutivo que o comedor se instala en dependencias do colexio La Salle, que presta unha gran colaboración para este fin, e contando co apoio do concello de Santiago. No primeiro día de apertura do comedor, o director diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño, agradeceu o traballo de colaboración que levarán a cabo os máis de vinte voluntarios que serán os que se encarguen de atender ás persoas que vaian ao comedor que abre as súas portas entre as 12,45 e 14 horas. Espérase que durante o mes de agosto se sirvan máis de 175 comidas diarias (dous pratos e sobremesa) , así como a entrega de bolsas de comida para a cea (bocadillo, botella de auga e pezas de froita). Os que acudan ao comedor terán que retirar os billetes en Cáritas Interparroquial de Santiago.
\r\n
No último ano o comedor estival atendeu a preto de catrocentas persoas, servíndose da orde de 4.000 comidas. Preto do 80 por cento dos asistentes foron usuarios con vales entregados por Cáritas. A media de idade das persoas que utilizaron o comedor roldou os 40 anos.