Noticia

08 Abr

CURSO DE AYUDANTE DE COCINA EN PONTEVEDRA CURSO DE AXUDANTE DE COCIÑA EN PONTEVEDRA

Curso cocina PontevedcraUn total de once alumnos participaron en el curso de Ayudante de Cocina organizado por Cáritas Interparroquial de Pontevedra. La iniciativa estuvo dirigida, principalmente, a gente desempleada con escasa formación , buscando con ello una mayor inserción laboral.\r\n\r\nEl curso constó de 120 horas .La parte teórica con 80 horas, fue impartida por técnicos en dependencias de Cáritas. El resto de la programación, 40 horas prácticas, la desarrollan los alumnos, a lo largo del mes de abril, en establecimientos hosteleros de Pontevedra.

Curso cocina PontevedcraUn total de once alumnos participaron no  curso de Axudante de Cociña organizado por Cáritas Interparroquial de Pontevedra. A iniciativa estivo  dirixida, principalmente, a xente desempregada con escasa formación , buscando con iso unha maior inserción laboral.

\r\n

O curso constou de 120 horas. A parte teórica con 80 horas, foi impartida por técnicos en dependencias de Cáritas. O resto da programación, 40 horas prácticas, desenvólvena os alumnos, ao longo do mes de abril, en establecementos hostaleiros de Pontevedra.