Noticia

18 Dic

EL ARZOBISPO MANTUVO UNA REUNIÓN CON LA CONSELLEIRA DE VIVIENDA[:gl]O ARCEBISPO MANTIVO UNHA REUNIÓN COA CONSELLEIRA DE VIVENDA

Sin títuloEl arzobispo de Santiago, monseñor Julián Barrio, recibió en el Arzobispado a la conselleira de Infraestructuras e Vivenda, Ethel Vázquez, quien le informó sobre las medidas de apoyo de la Xunta de Galicia para familias en riesgo de perder su vivienda. El arzobispo estuvo acompañado del director de Cáritas Diocesana, José Anuncio Mouriño.

rn

En declaraciones efectuadas a los medios de comunicación monseñor Barrio agradeció a la conselleira su solicitud de mantener el encuentro e informar sobre las propuestas del Ejecutivo autonómico en esta materia. Monseñor Barrio indicó que Cáritas podría actuar como “puente” entre la Administración y las familias, para dar a conocer las medidas que eviten desahucios a personas y hogares con dificultades.

rn

La Xunta de Galicia, según  Ethel Vázquezhará hincapié en la necesidad de hacer llegar esas medidas de apoyo a quien realmente las necesite, por lo que la coordinación entre la Administración y las entidades que, como Cáritas, trabajan sobre el terreno, es fundamental. La conselleira entregó al arzobispo de Compostela y al director de Cáritas Diocesana información sobre las 10 iniciativas que se han impulsado desde la Xunta para dar cobertura a las familias que se encuentren en estas situaciones de riesgo.

[:gl]

Sin títuloO arcebispo de Santiago, monseñor Julián Barrio, recibiu  no Arcebispado á conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, quen lle informou sobre as medidas de apoio da Xunta de Galicia para familias en risco de perder a súa vivenda. O arcebispo estivo acompañado do director de Cáritas Diocesana, José Anuncio Mouriño.

rn

En declaracións efectuadas aos medios de comunicación  monseñor Barrio agradeceu á conselleira a súa solicitude de manter o encontro e informar as propostas do Executivo autonómico nesta materia. Monseñor Barrio indicou que Cáritas podería actuar como «ponte» entre a Administración e as familias, para dar a coñecer as medidas que eviten desafiuzamentos a persoas e fogares con dificultades.

rn

A Xunta de Galicia, segundo  Ethel Vázquez fará fincapé na necesidade de facer chegar esas medidas de apoio a quen realmente as necesite, polo que a coordinación entre a Administración e as entidades que, como Cáritas, traballan sobre o terreo, é fundamental. A conselleira entregou ao arcebispo de Compostela e ao director de Cáritas Diocesana información sobre as 10 iniciativas que se impulsaron desde a Xunta para dar cobertura ás familias que se atopen nestas situacións de risco.