EL OBISPO AUXILIAR PRESIDIÓ LA CONVIVENCIA DE LAS CÁRITAS DE AROUSA [:gl]O BISPO AUXILIAR PRESIDIU A CONVIVENCIA DAS CÁRITAS DE AROUSA
El obispo auxiliar de Santiago, monseñor Jesús Fernández González, durante su intervención en la XXII Convivencia de las Cáritas de Arousa que tuvo lugar en Iglesia de Santa María de Caleiro, animó a los agentes y voluntarios a seguir trabajando para ayudar a las personas más necesitadas.
rn
Después de la acogida se celebró la Eucaristía presidida por monseñor Fernández González, acompañado por numerosos párrocos y consiliarios de la zona pastoral. El prelado pidió a los voluntarios y agentes que sigan desarrollando su labor de ayuda, recordándoles su entregan a la noble causa de defender la dignidad de la persona y “de hacerles la vida más humana a aquellos que carecen de recursos suficientes para vivirla como corresponde”. Insistió en que la caridad debe alimentarse de la contemplación del amor del Padre manifestado. El obispo auxiliar, monseñor Fernández González, durante su intervención habló también del mundo de la pobreza y del dolor subrayando que desgasta las energías físicas, psíquicas y espirituales.
rn
La jornada de convivencia, en la que participaron consiliarios, agentes, voluntarios, y técnicos, finalizó con un almuerzo de confraternidad en el que se habló del trabajo a desarrollar en los próximos meses en la amplia zona de influencia y atención que desarrolla la institución.
rn
rn
rn
[:gl]
O bispo auxiliar de Santiago, monseñor Jesús Fernández González, durante a súa intervención na XXII Convivencia das Cáritas de Arousa que tivo lugar en Igrexa de Santa María de Caleiro, animou aos axentes e voluntarios a seguir traballando para axudar ás persoas máis necesitadas.
rn
Despois da acollida celebrouse a Eucaristía presidida por monseñor Fernández González, acompañado por numerosos párrocos e consiliarios da zona pastoral. O prelado pediu aos voluntarios e axentes que sigan desenvolvendo o seu labor de axuda, lembrándolles a súa entregan á nobre causa de defender a dignidade da persoa e «de facerlles a vida máis humana a aqueles que carecen de recursos suficientes para vivila como corresponde». Insistiu en que a caridade debe alimentarse da contemplación do amor do Pai manifestado. O bispo auxiliar, monseñor Fernández González, durante a súa intervención falou tamén do mundo da pobreza e da dor subliñando que desgasta as enerxías físicas, psíquicas e espirituais.
rn
A xornada de convivencia, na que participaron consiliarios, axentes, voluntarios, e técnicos, finalizou cun xantar de confraternidade no que se falou do traballo a desenvolver nos próximos meses na ampla zona de influencia e atención que desenvolve a institución.
rn