18 Jul

ESTUDIANTES COLABORADORES DE CÁRITAS  EN AROUSA[:gl]ESTUDANTES COLABORADORES DE CÁRITAS EN AROUSA

EstudiantesGrupos de jóvenes estudiantes se suman a la ayuda de trabajadores y voluntarios de Cáritas Interparroquial de Arousa en estas épocas de verano. Se trata de una experiencia solidaria y educativa para conocer la realidad actual de las personas más necesitadas de la sociedad.

rn

Los primeros en llegar para colaborar fueron alumnos procedentes de Palencia que van a iniciar este próximo curso sus estudios universitarios. Se instalaron en la casa de San Cibrán que a lo largo del año acoge a diversas personas en situación difícil. En el momento actual son jóvenes entre 16 y 19 años, acompañados de tres monitores y que pertenecen  al Club de Voluntariado Xuvenil de Santiago,

rn

Durante sus estancia solidaria realizan todo tipo de tareas: en la huertas y el invernadero (donde recogen patatas y lechugas); centro de día; comedor de presencia física y sobre ruedas y lavandería y ropero. Asimismo  conocen y descubren el proyecto “Arrumí”, que desarrolla su trabajo con el pueblo gitano buscando su integración total en la sociedad.

rn

Son conscientes que al realizar estos trabajos “conocemos otras vidas y las circunstancias que tienen a su alrededor”.

rn [:gl]

EstudiantesGrupos de novos estudantes súmanse á axuda de traballadores e voluntarios de Cáritas Interparroquial de Arousa nestas épocas de verán. Trátase dunha experiencia solidaria e educativa para coñecer a realidade actual das persoas máis necesitadas da sociedade.

rn

Os primeiros en chegar para colaborar foron alumnos procedentes de Palencia que van iniciar este próximo curso os seus estudos universitarios. Instaláronse na casa de San Cibrán que ao longo do ano acolle a diversas persoas en situación difícil. No momento actual son novos entre 16 e 19 anos, acompañados de tres monitores e que pertencen ao Club de Voluntariado Xuvenil de Santiago.

rn

Durante a súa estancia solidaria realizan todo tipo de tarefas: nas hortas e o invernadoiro (onde recollen patacas e leitugas); centro de día; comedor de presenza física e como unha seda e lavandaría e roupeiro. Así mesmo coñecen e descobren o proxecto «Arrumí», que desenvolve o seu traballo co pobo xitano buscando a súa integración total na sociedade.

rn

Son conscientes que ao realizar estes traballos «coñecemos outras vidas e as circunstancias que teñen á súa ao redor».