Noticia

10 Abr

FEIJÓO APLAUDE A CÁRITASFEIJÓO APLAUDE A CÁRITAS

Parlamento 2En la sesión celebrada en el Parlamento de Galicia, el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo hizo referencia a los a datos hechos públicos por Cáritas en relacióna la incidencia de la pobreza en nuestra comunidad autónoma. Una aportación en sede parlamentaria que es recogida en el Editorial deEl Correo Gallego, en su quinta página, y que reproducimos en nuestra página web.\r\n

Editorial. El Correo Gallego

\r\n

Vuelven las aguas  a su cauce, como no podía ser de otra manera. Tras su desafortunada desautorización de un informe de Cáritas, hace dos semanas, el presidente de la Xunta se afanó ayer en cerrar las heridas que él mismo abrió un poco sin ton ni son, quizás ofuscado por el volcánico debate que mantuvo en el Parlamento con Yolanda Díaz, viceportavoz de AGE. También en O Hórreo, Feijóo aplaudió ayer la gran labor social de Cáritas y admitió haber revisado los datos de la ONG vinculada a la Iglesia católica, que alertan de que el 22% de los gallegos malviven por debajo del umbral de la pobreza -cuatro puntos más de los que reconoce el INE-, y de que comienza a haber un serio problema de malnutrición infantil. Ese duro retrato sacó de sus casillas al inquilino de Monte Pío, que no halló mejor manera de contraatacar a la señora Díaz que descalificando a Cáritas. Lo importante es que enmendó el patinazo en cuanto tuvo oportunidad, consciente de que miles de gallegos tienen casa, trabajo y comida gracias a la labor ejemplar de las delegaciones de la ONG católica en toda Galicia. El lado positivo del incidente es que ha ayudado a concienciar a todos los grupos parlamentarios de que, con casi 190.000 hogares gallegos en dificultades, el debate sobre la pobreza debe abrir el camino a la búsqueda de soluciones.elCorreoGallego Las pide el PSdeG, las reclama AGE, las exige el BNG y las busca don Alberto. De hecho, el presidente anunció ayer en el hemiciclo que la Xunta estudia ya implantar un bono social, para ayudar a las personas con menos recursos a pagar el recibo de la luz, ahora que la pobreza energética complica los inviernos en cada vez más hogares. Lo sabe Feijóo y por eso quiere crear un tique específico para las familias con hijos a su cargo, y cuyos ingresos mensuales estén por debajo de 532 euros. En cualquier caso, es tranquilizador que el Parlamento y la Xunta se tomen en serio el problemón de la fractura social que se alimenta en las cloacas de la Gran Recesión, y que podría llegar a poner en peligro la convivencia. Y nos alegra que don Alberto haya vuelto a hacer gala de esa cintura suya para rectificar a tiempo, y que aplauda el ciclópeo esfuerzo de la buena gente de Cáritas para amortiguar los destrozos de esta pavorosa crisis.

Parlamento 2Na sesión celebrada no Parlamento de Galicia, o presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo fixo referencia aos a datos feitos públicos por Cáritas en relación á incidencia da pobreza na nosa comunidade autónoma. Unha achega en sede parlamentaria que é recollida na Editorial de El Correo Gallego, na súa quinta páxina, e que reproducimos na nosa páxina web.

\r\n\r\n

Editorial. O Correo Galego

\r\n

Volven as augas á súa canle, como non podía ser doutra maneira. Tras a súa desafortunada desautorización dun informe de Cáritas, hai dúas semanas, o presidente da Xunta afanouse onte en pechar as feridas que el mesmo abriu un pouco sen ton nin son, quizais ofuscado polo volcánico debate que mantivo no Parlamento con Yolanda Díaz, viceportavoz de AGE. Tamén en O Hórreo, Feijóo aplaudiu onte o gran labor social de Cáritas e admitiu revisar os datos da ONG vinculada á Igrexa católica, que alertan de que o 22% dos galegos malviven por baixo do limiar da pobreza -catro puntos máis dos que recoñece o INE-, e de que comeza a haber un serio problema de malnutrición infantil. Ese duro retrato sacou das súas casillas ao inquilino de Monte Pío, que non achou mellor maneira de contraatacar á señora Díaz que descualificando a Cáritas. O importante é que emendou o patinazo en canto tivo oportunidade, consciente de que miles de galegos teñen casa, traballo e comida grazas ao labor exemplar das delegacións da ONG católica en toda Galicia. O lado positivo do incidente é que axudou a concienciar a todos os grupos parlamentarios de que, con case 190.000 fogareselCorreoGallego galegos en dificultades, o debate sobre a pobreza debe abrir o camiño á procura de solucións. Pídeas o PSdeG, reclámaas AGE, esíxeas o BNG e búscaas don Alberto. De feito, o presidente anunciou onte no hemiciclo que a Xunta estuda xa implantar un bono social, para axudar ás persoas con menos recursos a pagar o recibo da luz, agora que a pobreza enerxética complica os invernos en cada vez máis fogares. Sábeo Feijóo e por iso quere crear un billete específico para as familias con fillos ao seu cargo, e cuxos ingresos mensuais estean por baixo de 532 euros. En calquera caso, é tranquilizador que o Parlamento e a Xunta se tomen en serio o problemón da fractura social que se alimenta nas cloacas da Gran Recesión, e que podería chegar a pór en perigo a convivencia. E alégranos que don Alberto volvese a facer gala desa cintura súa para rectificar a tempo, e que aplauda o ciclópeo esforzo da boa xente de Cáritas para amortecer as desfeitas desta pavorosa crise.