INVERNADEROS PARA EL PROYECTO A SEMENTERIA DE ORDESINVERNADOIROS PARA O PROXECTO A SEMENTERIA DE ORDES
\r\n
La instalación de unos invernaderos en la finca de Ordes, cubren una nueva etapa en el Proyecto A Sementeria que lleva algo más de un año de vida y que se puso en marcha a iniciativa de la cáritas parroquial contando con el apoyo de la diocesana, así como entidades e instituciones públicas y privadas. Su objetivo es buscar soluciones laborales a personas de la zona que se encontraba en riesgo de exclusión social.
\r\n
Los dos invernaderos de importantes dimensiones y el suelo preparado en condiciones de iniciar la plantación son destinados, inicialmente, al cultivo de judías, tomates, pimientos, lechuga y otras verduras y hortalizas. Los trabajos de producción son dirigidos por el técnico Antonio Rivera, especialista en producción, mediante un plan de los distintos trabajos y tareas necesarias en la fase de producción, con la finalidad de enseñar a producir a los alumnos y usuarios.
\r\n
Las nuevas actividades enmarcadas en el programa Sementeira, tienen la finalidad de acercar los conocimientos básicos para la iniciación en los diferentes cultivos de huerta ofreciendo a los participantes la posibilidad de autosuficiencia. Con estas iniciativas se celebró un curso de producción hortícola mediante la consecución con su trabajo, de algunos alimentos básicos para la supervivencia y para la posterior venta de excedentes. En el curso en el que participaron 15 alumnos desempleados o en situación de especial vulnerabilidad, se impartieron enseñanzas muy prácticas para desarrollar su trabajo: el suelo; invernaderos; sistema de riego; semilleros y producción de plantas; aspectos fitosanitarios de los cultivos , y principales cultivos de huerta.
\r\n
El plan de formación, enmarcado en A Sementeira, pretende mejorar las condiciones de empleabilidad por cuenta propia o ajena, así como enriquecer los aspectos más personales con una formación integral de cada persona. La formación no se centra sólo en técnicas hortícolas, agrícolas y alimentarias, sino que abarca un espectro amplio de formación personal: normas básicas de convivencia y organización, toma de decisiones comunes, ayuda y colaboración con otras personas más desfavorecidas.
\r\n
A instalación duns invernadoiros na leira de Ordes, cobren unha nova etapa no Proxecto A Sementeria que leva algo máis dun ano de vida e que se puxo en marcha a iniciativa da cáritas parroquial contando co apoio da diocesana, así como entidades e institucións públicas e privadas. O seu obxectivo é buscar solucións laborais a persoas da zona que se atopaba en risco de exclusión social.
\r\n
Os dous invernadoiros de importantes dimensións e o chan preparado en condicións de iniciar a plantación son destinados, inicialmente, ao cultivo de xudías, tomates, pementos, leituga e outras verduras e hortalizas. Os traballos de produción son dirixidos polo técnico Antonio Rivera, especialista en produción, mediante un plan dos distintos traballos e tarefas necesarias na fase de produción, coa finalidade de ensinar a producir aos alumnos e usuarios.
\r\n
As novas actividades enmarcadas no programa Sementeira, teñen a finalidade de achegar os coñecementos básicos para a iniciación nos diferentes cultivos de horta ofrecendo aos participantes a posibilidade de autosuficiencia. Con estas iniciativas celebrouse un curso de produción hortícola mediante a consecución co seu traballo, dalgúns alimentos básicos para a supervivencia e para a posterior venda de excedentes. No curso no que participaron 15 alumnos desempregados ou en situación de especial vulnerabilidade, impartíronse ensinos moi prácticos para desenvolver o seu traballo: o chan; invernadoiros; sistema de rega; sementeiros e produción de plantas; aspectos fitosanitarios dos cultivos, e principais cultivos de horta.
\r\n
O plan de formación, enmarcado na Sementeira, pretende mellorar as condicións de empleabilidade por conta propia ou allea, así como enriquecer os aspectos máis persoais cunha formación integral de cada persoa. A formación non se centra só en técnicas hortícolas, agrícolas e alimentarias, senón que abarca un espectro amplo de formación persoal: normas básicas de convivencia e organización, toma de decisións comúns, axuda e colaboración con outras persoas máis desfavorecidas.