Noticia

13 Ago

KILÓMETROS POR CÁRITASKILÓMETROS POR CÁRITAS

Eloy 1Vivencias de un hombre que  recorrió el camino buscando ayuda para los necesitados

\r\n

Al llegar a Compostela, después de muchos días de caminar por la ruta de laEloy 3 peregrinación, lloró al verse delante de la Catedral. Se llama Eloy Vigara, es catalán de Barcelona y un día se presentó en Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, después de haber mantenido múltiples contactos telefónicos desee la ruta. Había cumplido su promesa: llegar andando a Santiago de Compostela y haciendo una aportación económica por cada kilómetro recorrido. Aportaciónque entregó enla institución con la finalidad de que “con ella se pueda seguir ayudando a las personas que más lo necesitan·”.

\r\n

Eloy 2Eloy Vigara inició el camino en Roncesvalles y después de treinta etapas enlazó Pedrouzoy Santiago para postrarse ante los pies del Apóstol y cumplir la promesa. “Han sido  muchos días, disfrutando intensamente y conociendo a personas de los cinco continentes”, manifestó al llegar a la plaza del Obradoiro. Al mismo tiempo hizo un llamamiento a los que como él descubren  el camino de la peregrinación “que por cada kilómetro recorrido hagan una donación”. Durante su largo recorrido Eloy Vigara escribió numerosas poesía y,sus anotaciones y sensaciones, como a él le gusta decir, las  terminó con esta. “Este es un relato  simple, de un hombre con muchos años, que al Eloy 4hacerlo de esta forma , se  siente muy afortunado”.

Eloy 1\r\n

Vivencias dun home que  recorreu o camiño buscando axuda para os necesitados

\r\n

Ó chegar a Compostela, despois de moitos días de camiñar pola ruta daEloy 3 peregrinación, chorou ó verse diante da Catedral. Chámase Eloy Vigara, é catalán de Barcelona e un día presentouse en Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela, despois de manter múltiples contactos telefónicos desde a ruta. Cumplira a súa promesa: chegar andando a Santiago de Compostela e facendo unha aportación económica por cada kilómetro percorrido. Aportación que entregou na institución coa finalidade de que “con ela se poida seguir axudando ás persoas que máis o precisan”.

\r\n

Eloy 2Eloy Vigara iniciou o camiño en Roncesvalles e despois de trinta etapas enlazou Pedrouzo e Santiago para postrarse ante os pes do Apóstolo e cumprir a promesa. “Foron moitos días, disfrutando intensamente e coñecendo a persoas dos cinco continentes”, manifestou ó chegar á plaza do Obradoiro. Ó mesmo tempo fixo un chamamento ós que como él descubren o camiño da peregrinación “que por cada kilómetro percorrido fagan unha donación”. Durante o seu largo percorrido Eloy Vigara escribiu numerosas poesías e as súas anotacións e sensacións, como a él lle gusta dicir, terminounas con esta. “Este é un relaEloy 4to  sinxelo, dun home con moitos anos, que ó facelo desta forma, se  sinte moi afortunado”.