rn
La Obra Social ”la Caixa” ha donado un camión a Arroupa, la empresa de inserción laboral especializada en la recogida, reciclaje y puesta en valor de ropa usada, que impulsa Caritas Diocesana de Santiago de Compostela. Se trata de un vehículo de siete toneladas de capacidad y dotado de una plataforma elevadora.El director del área de instituciones de CaixaBank en Galicia, Ignacio Pascual, hizo entrega del vehículo al delegado episcopal, Jesús García Vázquez, y al director diocesano, José Anuncio Mouriño, presidente y consejero delegado de Arroupa, respectivamente. En su intervención Pascual hizo hincapié en la satisfacción que supone para “la Caixa” poder colaborar con este innovador proyecto de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela “de generar empleo entre las personas con menos oportunidades”, señaló. Insistió en que “así las cosas, no podíamos dejar de apoyar esta iniciativa y colaborar en su crecimiento y consolidación“, concluyó.
rn
La puesta en servicio de esta nueva unidad de recogida permitirá, por un lado, ampliar los puestos de trabajo que ofrece en estos momentos Arroupa, al contratar a un conductor más para encargarse de las labores de recolección de los contenedores que tiene instalados en Galicia; además, con su entrada en funcionamiento ampliará el volumen de recogida diaria hasta alcanzar las cuatro toneladas de ropa, asegurándose el abastecimiento adecuado para el desarrollo de su actividad.
rn
[:gl]
A Obra Social «La Caixa» doou un camión a Arroupa, a empresa de inserción laboral especializada na recollida, reciclaxe e posta en valor de roupa usada, que impulsa Caritas Diocesana de Santiago de Compostela. Trátase dun vehículo de sete toneladas de capacidade e dotado dunha plataforma elevadora. O director da área de institucións de CaixaBank en Galicia, Ignacio Pascual, fixo entrega do vehículo ao delegado episcopal, Jesús García Vázquez, e ao director diocesano, José Anuncio Mouriño, presidente e conselleiro delegado de Arroupa, respectivamente. Na súa intervención Pascual fixo fincapé na satisfacción que supón para «La Caixa» poder colaborar con este innovador proxecto de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela «de xerar emprego entre as persoas con menos oportunidades», sinalou. Insistiu en que «así as cousas, non podiamos deixar de apoiar esta iniciativa e colaborar no seu crecemento e consolidación», concluíu.
rn
A posta en servizo desta nova unidade de recollida permitirá, por unha banda, ampliar os postos de traballo que ofrece nestes momentos Arroupa, ao contratar a un condutor máis para encargarse dos labores de recolección dos colectores que ten instalados en Galicia; ademais, coa súa entrada en funcionamento ampliará o volume de recollida diaria até alcanzar o catro toneladas de roupa, asegurándose o abastecemento adecuado para o desenvolvemento da súa actividade.