22 Mar

LA FUNDACIÓN FOESSA CONVOCA DOS CONCURSOS DE INVESTIGACIÓN[:gl]A FUNDACIÓN FOESSA CONVOCA DOUS CONCURSOS DE INVESTIGACIÓN

FOESSALa Fundación FOESSA (Fomento de Estudios Sociales y Sociología Aplicada) refuerza su compromiso con la promoción de la investigación social en España con el lanzamiento de dos concursos de investigación. A la convocatoria, por tercer año del  Concurso de Investigación Social se suma en esta edición el  Concurso de Proyecto de Investigación.

Investigación Social

rn

A esta convocatoria podrán concurrir obras de investigación inéditas que versen sobre algunas de las temáticas incluidas en los tres ejes fundamentales que sintetizan las líneas de investigación de la Fundación: estructura social y desigualdad; agentes y actores sociales; y dimensión internacional del desarrollo.

rn

Este concurso está abierto a personas mayores de edad de cualquier nacionalidad o procedencia que sean autores y titulares de todos los derechos de autor inherentes al proyecto que presentan.

rn

Según se establece en las Bases de la convocatoria, a la misma podrá optar cualquier obra inédita, no presentada simultáneamente en ningún otro concurso ni editada en ninguna modalidad. El autor o autores

rn

de la obra garantizarán mediante declaración firmada la autoría y originalidad de la obra presentada, así como que no es copia ni modificación de ninguna otra, ajena ni propia. Las obras presentadas deberán estar siempre escritas en idioma castellano y que no correspondan a autores fallecidos con anterioridad al anuncio de esta convocatoria. Cada autor solo podrá participar con una obra.

rn

El jurado del Concurso, integrado por expertos de reconocido prestigio en el ámbito de las ciencias sociales, seleccionará la obra ganadora, que será editada en la Colección de Estudios de la Fundación FOESSA. Cáritas Española será la responsable de dicha edición.

Proyecto de Investigación

rn

Los proyectos que concurran deberán estar realizados con rigor y claridad expositiva, y tendrán carácter de proyecto de investigación tanto cualitativo como cuantitativo, bien en base a datos primarios, secundarios o ambos. Los proyectos deberán versar sobre las temáticas incluidas en los cuatro ejes fundamentales que sintetizan las líneas de investigación de FOESSA: estructura social y desigualdad; agentes y actores sociales; dimensión internacional del desarrollo y procesos globales; y metáforas que generan modelo social.

rn

El Premio consistirá en una dotación económica de 12.000 euros, con el objeto de desarrollar total o parcialmente el proyecto hasta convertirlo en un informe de investigación.

rn

En ambos concursos el plazo de admisión de proyectos se cierra el 1 de junio del presente.

[:gl]FOESSAA Fundación FOESSA (Fomento de Estudos Sociais e Socioloxía Aplicada) reforza o seu compromiso coa promoción da investigación social en España co lanzamento de dous concursos de investigación. Á convocatoria, por terceiro ano do  Concurso de Investigación Social súmase nesta edición o  Concurso de Proxecto de Investigación.rn

Investigación Social

rn

A esta convocatoria poderán concorrer obras de investigación inéditas que versen sobre algunhas das temáticas incluídas nos tres eixos fundamentais que sintetizan as liñas de investigación da Fundación: estrutura social e desigualdade; axentes e actores sociais; e dimensión internacional do desenvolvemento.

rn

Este concurso está aberto a persoas maiores de idade de calquera nacionalidade ou procedencia que sexan autores e titulares de todos os dereitos de autor inherentes ao proxecto que presentan.

rn

Segundo se establece nas Bases da convocatoria, á mesma poderá optar calquera obra inédita, non presentada simultaneamente en ningún outro concurso nin editada en ningunha modalidade. O autor ou autores da obra garantirán mediante declaración asinada a autoría e orixinalidade da obra presentada, así como que non é copia nin modificación de ningunha outra, allea nin propia. As obras presentadas deberán estar sempre escritas en idioma castelán e que non correspondan a autores falecidos con anterioridade ao anuncio desta convocatoria. Cada autor só poderá participar cunha obra.

rn

O xurado do Concurso, integrado por expertos de recoñecido prestixio no ámbito das ciencias sociais, seleccionará a obra gañadora, que será editada na Colección de Estudos da Fundación FOESSA. Cáritas Española será a responsable da devandita edición.

Proxecto de Investigación

rn

Os proxectos que concorran deberán estar realizados con rigor e claridade expositiva, e terán carácter de proxecto de investigación tanto cualitativo como cuantitativo, ben en base a datos primarios, secundarios ou ambos. Os proxectos deberán versar sobre as temáticas incluídas nos catro eixos fundamentais que sintetizan as liñas de investigación de FOESSA: estrutura social e desigualdade; axentes e actores sociais; dimensión internacional do desenvolvemento e procesos globais; e metáforas que xeran modelo social.

rn

O Premio consistirá nunha dotación económica de 12.000 euros, co obxecto de desenvolver total ou parcialmente o proxecto até convertelo nun informe de investigación.

rn

En ambos os concursos o prazo de admisión de proxectos péchase o 1 de xuño do presente.