LA PROMOCIÓN INTEGRAL DEL SER HUMANO[:gl]A PROMOCIÓN INTEGRAL DO SER HUMANO
Conferencia sobre la Caridad de Jesús García Vázquez, delegado episcopal
rn
“Necesitamos una caridad con fundamento, edificada sobre roca, no sobre arena movediza de nuestros sentimientos, y este fundamento es la verdad”, manifestó Jesús García Vázquez, delegado episcopal de Cáritas durante su intervención en el Instituto Teológico Compostelano (ITC), en el curso de teología para sacerdotes, donde habló de la caridad y la marginación Insistió en que era también preciso contar con el concurso de todos los saberes humanos, económicos, sociales, antropológicos, culturales, espirituales, “y que los diferentes ámbitos del saber humano sean interactivos”. Considera que “la caridad no excluye el saber, más bien lo exige, lo promueve y lo anima desde dentro. Sin el saber el hacer es ciego, y el saber es estéril sin el amo”.
rn
El delegado episcopal recordó que el objetivo de Cáritas “es la promoción integral del ser humano”. Constata que en el proceso es necesario “abarcar a la persona en todas las dimensiones y así el desarrollo no se mida solo en términos económicos, que también, sino que abarque otras dimensiones más amplias y profundas del ser humano como el desarrollo intelectual, ético, social, espiritual, porque todo esto forma parte de la persona a la que queremos atender y ayudar”.
rn
Para García Vázquez uno de los mayores retos o desafíos que se nos plantean en el futuro inmediato “es el de acompañar a la humanidad en la búsqueda de un nuevo modelo económico y social, capaz de crear comunidad y hacer posible la justicia, la libertad y la paz”.
[:gl]
Conferencia sobre a Caridade de Jesús García Vázquez, delegado episcopal
rn
«Necesitamos unha caridade con fundamento, edificada sobre roca, non sobre area movediza dos nosos sentimentos, e este fundamento é a verdade», manifestou Jesús García Vázquez, delegado episcopal de Cáritas durante a súa intervención no Instituto Teolóxico Compostelán (ITC), no curso de teoloxía para sacerdotes, onde falou da caridade e a marxinación Insistiu en que era tamén preciso contar co concurso de todos os saberes humanos, económicos, sociais, antropolóxicos, culturais, espirituais, «e que os diferentes ámbitos do saber humano sexan interactivos». Considera que «a caridade non exclúe o saber, máis ben esíxeo, promóveo e anímao desde dentro. Sen o saber o facer é cego, e o saber é estéril sen o amo».
rn
O delegado episcopal lembrou que o obxectivo de Cáritas «é a promoción integral do ser humano». Constata que no proceso é necesario «abarcar á persoa en todas as dimensións e así o desenvolvemento non se mida só en termos económicos, que tamén, senón que abarque outras dimensións máis amplas e profundas do ser humano como o desenvolvemento intelectual, ético, social, espiritual, porque todo isto forma parte da persoa á que queremos atender e axudar».
rn
Para García Vázquez un dos maiores retos ou desafíos que se nos expoñen no futuro inmediato «é o de acompañar á humanidade na procura dun novo modelo económico e social, capaz de crear comunidade e facer posible a xustiza, a liberdade e a paz».