01 Mar

LOS DERECHOS HUMANOS ANALIZADOS EN MONTE PORREIRO [:gl]OS DEREITOS HUMANOS ANALIZADOS EN MONTE PORREIRO

Mesa Redonda organizada por Cáritas Una mesa redonda organizada por Cáritas Parroquial de Monte Porreiro sobre “las ONGs y los Derechos Humanos”, analizó temas de máxima actualidad en estos momentos contando para ello con representantes de distintas instituciones y entidades que trabajan en el campo de ayuda a las personas más desfavorecidas. En el coloquio participaron Mª Luísa Fernández, delegada de Manos Unidas de Pontevedra; Adriana Iglesias, del grupo de Pontevedra de Amnistía Internacional y Juan de Sola, periodista de Onda Cero Pontevedra y presidente de la Asociación Gallega de Reporteros Solidarios (Agareso).La mesa redonda se inició con la intervención de Adriana Iglesias que habló de la lucha por los Derechos Humanos, con independencia de ideologías, credos y origen. Dio cuenta de la base del trabajo de Amnistía Internaciona, y se refirió a la abolición de la pena de muerte, denunció las torturas, los crímenes de guerra y las detenciones ilegales.Por su parte Mª Luisa Fernández habló de los proyectos que desarrolla Manos Unidas en diferentes países del mundo. Señaló que esta ONG católica nació hay 60 años, con el objetivo básico de conseguir la erradicación del hambre en el mundo. Mencionó la Campaña de este año sobre el desperdicio de alimentos, denunciando que hay alimentos suficientes en el mundo para todas las personas, pero especialmente en Europa donde un tercio de ellos se tira a la basura.Finalmente Juan de Sola inició su intervención diciendo que las personas que ejercen el periodismo deben ser transmisoras de las acciones que se hacen a favor de los Derechos Humanos. Luego habló de cómo nació Agareso y los programas que desarrolla en diferentes lugares del mundo. En países como Él Salvador, señaló, introdujeron las radios comunitarias, para el empoderamento de las comunidades con medios de comunicación y producción propios. En Pontevedra, en la cárcel de A Lama, creó una emisora con internos que llevó un premio del Ministerio del Interior.

El acto concluyó con un coloquio en el que se habló de temas tan actuales y preocupantes como la victoria de Trump o las situaciones de vulneraciones de los Derechos Humanos.

[:gl]Mesa Redonda organizada por Cáritas Unha mesa redonda organizada por Cáritas Parroquial de Monte Porreiro sobre «as Ong e os Dereitos Humanos», analizou temas de máxima actualidade nestes momentos contando para iso con representantes de distintas institucións e entidades que traballan no campo de axuda ás persoas máis desfavorecidas. No coloquio participaron Mª Luísa Fernández, delegada de Mans Unidas de Pontevedra; Adriana Igrexas, do grupo de Pontevedra de Amnistía Internacional e Juan de Soa, xornalista de Onda Cero Pontevedra e presidente da Asociación Galega de Reporteiros Solidarios (Agareso).A mesa redonda iniciouse coa intervención de Adriana Igrexas que falou da loita polos Dereitos Humanos, con independencia de ideoloxías, credos e orixe. Deu conta da base do traballo de Amnistía Internaciona, e referiuse á abolición da pena de morte, denunciou as torturas, os crimes de guerra e as detencións ilegais.Pola súa banda Mª Luisa Fernández falou dos proxectos que desenvolve Mans Unidas en diferentes países do mundo. Sinalou que esta ONG católica naceu hai 60 anos, co obxectivo básico de conseguir a erradicación da fame no mundo. Mencionou a Campaña deste ano sobre o desperdicio de alimentos, denunciando que hai alimentos suficientes no mundo para todas as persoas, pero especialmente en Europa onde un terzo deles tírase ao lixo.Finalmente Juan de Soa iniciou a súa intervención dicindo que as persoas que exercen o xornalismo deben ser transmisoras das accións que se fan a favor dos Dereitos Humanos. Logo falou de como naceu Agareso e os programas que desenvolve en diferentes lugares do mundo. En países como El Salvador, sinalou, introduciron as radios comunitarias, para o empoderamento das comunidades con medios de comunicación e produción propios. En Pontevedra, no cárcere da Lama, creou unha emisora con internos que levou un premio do Ministerio do Interior.O acto concluíu cun coloquio no que se falou de temas tan actuais e preocupantes como a vitoria de Trump ou as situacións de vulneracións dos Dereitos Humanos.