MÁS DE 150 PERSONAS ACUDEN A LA SALLE A POR UN PLATO DE COMIDAMÁIS DE 150 PERSOAS ACODEN A LA SALLE A POR UN PRATO DE COMIDA
Cáritas da de comer a los más necesitados
\r\nMaría Campos (El Correo Gallego)\r\n
Cáritas Interparroquial toma el relevo durante este mes de agosto a la Cocina Económica que, como viene siendo habitual, cierra durante este mes.
\r\n
Más de 150 personas se acercan al colegio La Salle de Santiago para poder llevarse algo a la boca. Desde las 12.45 hasta las 13.30 horas, la afluencia de gente es fácilmente apreciable en los aledaños del comedor. La mayoría de ellos son españoles que residen en la ciudad y algunos son naturales de aquí y otros proceden de distintos puntos del país; aunque también hay algún que otro extranjero que, por circunstancias de la vida, se han visto obligados a permanecer en la capital gallega.
\r\n
La crisis económica acentúa todavía más esta situación, ya que la mayoría de los que acude a por un plato de comida es una víctima de la crisis. Obreros, peones, hosteleros, … que han sido despedidos de sus puestos de trabajo y que desde entonces han tenido que tirar de sus ahorros, hasta que éstos no han dado para más. Hoy en día viven una situación que nunca antes podrían haber imaginado.
Cáritas dá para comer aos máis necesitados
\r\n
María Campos (O Correo Galego)
\r\nCáritas Interparroquial toma a substitución durante este mes de agosto á Cociña Económica que, como vén sendo habitual, pecha durante este mes.\r\n
Máis de 150 persoas achéganse ao colexio La Salle de Santiago para poder levar algo á boca. Desde as 12.45 até as 13.30 horas, a afluencia de xente é facilmente apreciable nos arredores do comedor. A maioría deles son españois que residen na cidade e algúns son naturais de aquí e outros proceden de distintos puntos do país; aínda que tamén hai algún que outro estranxeiro que, por circunstancias da vida, víronse obrigados a permanecer na capital galega.
\r\n
A crise económica acentúa aínda máis esta situación, xa que a maioría dos que acode a por un prato de comida é unha vítima da crise. Obreiros, peóns, hostaleiros,… que foron despedidos dos seus postos de traballo e que desde entón tiveron que tirar dos seus aforros, ata que estes non deron para máis. Hoxe en día viven unha situación que nunca antes poderían imaxinar.