09 Ago

Bueu 2Con la finalidad de recaudar fondos que  destinar a la atención  de las personas más necesitadas de la zona, Cáritas Parroquial San Martiño de Bueu organizó su tradicional  mercadillo solidario con productos donados para esta fin y a los que se añadió también los materiales  hechos por  residentes  del centro de día Anduriña

rn

Se trata, como rBueu 1ecuerdan los organizadores, de  un hecho para mantener vivo el mensaje  de solidaridad  y  para erradicar la injusticia  y desigualdad  en nuestra sociedad

rn

Un total de 15 voluntarios  colaboran con esta Cáritas que tiene como  párroco y consiliario a Antonio Maceira, y director  a Álvaro Dávila. Atención primaria, reparto de alimentos, mayores y formación son las actividades principales que desarrolla la institución.

Bueu 3

[:gl]

Bueu 2Coa finalidade de recadar fondos que  destinar á atención  das persoas máis necesitadas da zona, Cáritas Parroquial San Martiño de Bueu organizou o seu tradicional  mercadillo solidario con produtos doados para esta fin e aos que se engadiu tamén os materiais  feitos por residentes  do centro de día Anduriña.

rn

TrátasBueu 1e, como lembran os organizadores, dun  feito para manter vivo a mensaxe  de solidariedade  e  para erradicar a inxustiza  e desigualdade  na nosa sociedade.

rn

Un total de 15 voluntarios  colaboran con esta Cáritas que ten como  párroco e consiliario a Antonio Maceira, e director  a Álvaro Dávila. Atención primaria, repartición de alimentos, maiores e formación son as actividades principais que desenvolve a institución.

Bueu 3