MONSEÑOR BARRRIO INVITA A PARTICIPAR EN LAS “ 24 HORAS PARA EL SEÑOR”MONSEÑOR BARRRIO CONVIDA A PARTICIPAR NAS «24 HORAS PARA O SEÑOR»
Iglesias de la diócesis abiertas todo un día
\r\n
El arzobispo de Santiago de Compostela, monseñor Julián Barrio, invita a todos los diocesanos a participar activamente en la jornada “24 horas para el Señor”, una iniciativa del Pontificio Consejo para la Nueva Evangelización por la que en la Archidócesis de Compostela durante veinticuatro horas estarán abiertas en las ciudades de Santiago, A Coruña y Pontevedra iglesias con el fin de facilitar la participación de los fieles en el sacramento de la Confesión y un momento de adoración eucarística para las personas que lo deseen.
\r\n
En la carta del arzobispo de Santiago se indica que “esta iniciativa ayudará a comprender que en cada una de las parroquias de la diócesis se considere la Cuaresma como un tiempo propicio para vivir la evangelización a la luz del sacramento de la Penitencia y tratar de recuperar su importancia, invitando a nuestros fieles a redescubrirlo con alegría y confianza, y a vivirlo como una exigencia profunda y una gracia siempre deseada para dar renovado vigor e impulso a nuestro compromiso en el camino de la santidad”.
\r\n
Estas “24 horas para el Señor” se desarrollarán desde las 17:00 horas del próximo viernes 28 de marzo hasta las 19:00 horas del sábado día 29 . En la invitación que realiza el arzobispo compostelano a participar en esta jornada se explica que “la recepción periódica del sacramento de la Reconciliación nos permite formarnos una imagen realista de nosotros mismos, con la consiguiente conciencia de ser también hombres frágiles y pobres, pecadores entre los pecadores y necesitados de perdón”.” Somos pecadores redimidos por Dios y amados por Él”, asegura monseñor Barrio. El arzobispo compostelano aprovecha esta Carta para transmitir a todos los diocesanos “en nombre del Papa su paternal saludo y bendición”, recordando que en la reciente Visita Ad Limina, el papa Francisco “nos ha pedido que acrecentemos nuestro amor a la Iglesia y avivemos nuestra esperanza cristiana”.
\r\n
«La Nueva Evangelización tiene entre sus tareas, que se vuelve cada vez más central, el sacramento de la reconciliación. Por esta razón, se propone hacer la mayor parte de la cuaresma como particularmente adaptado a vivir la experiencia de evangelización a la luz de la confesión», explica monseñor Fisichella.
Igrexas das dioceses abertas todo un día
\r\n
O arcebispo de Santiago de Compostela, monseñor Julián Barrio, convida a todos os diocesanos a participar activamente na xornada «24 horas para o Señor», unha iniciativa do Pontificio Consello para a Nova Evanxelización pola que na Archidócesis de Compostela durante vintecatro horas estarán abertas nas cidades de Santiago, A Coruña e Pontevedra igrexas co fin de facilitar a participación dos fieis no sacramento da Confesión e un momento de adoración eucarística para as persoas que o desexen.
\r\n
Na carta do arcebispo de Santiago indícase que «esta iniciativa axudará a comprender que en cada unha das parroquias da diocese se considere a Coresma como un tempo propicio para vivir a evanxelización á luz do sacramento da Penitencia e tratar de recuperar a súa importancia, convidando os nosos fieis a redescubrilo con alegría e confianza, e a vivilo como unha esixencia profunda e unha graza sempre desexada para dar renovado vigor e impulso ao noso compromiso no camiño da santidade».
\r\n
Estas «24 horas para o Señor» desenvolveranse desde as 17:00 horas do próximo venres 28 de marzo até as 19:00 horas do sábado día 29 . Na invitación que realiza o arcebispo compostelán a participar nesta xornada explícase que «a recepción periódica do sacramento da Reconciliación permítenos formarnos unha imaxe realista de nós mesmos, coa consecuente conciencia de ser tamén homes fráxiles e pobres, pecadores entre os pecadores e necesitados de perdón». «Somos pecadores redimidos por Deus e amados por El», asegura monseñor Barrio. O arcebispo compostelán aproveita esta Carta para transmitir a todos os diocesanos «en nome do Papa o seu paternal saúdo e bendición», lembrando que na recente Visita Ad Limina, o papa Francisco «pediunos que acrecentemos o noso amor á Igrexa e avivemos a nosa esperanza cristiá».
\r\n
«A Nova Evanxelización ten entre as súas tarefas, que se volve cada vez máis central, o sacramento da reconciliación. Por esta razón, proponse facer a maior parte da coresma como particularmente adaptado a vivir a experiencia de evanxelización á luz da confesión», explica monseñor Fisichella.