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07 Dic

MUSEO DE LAS PEREGRINACIONES DE SANTIAGO, UNA REALIDAD [:gl]MUSEO DAS PEREGRINACIÓNS DE SANTIAGO, UNHA REALIDADE

MUseo 1El Museo de las Peregrinaciones y de Santiago cuenta con 64 Años de antigüedad. Fue creado en  1951 por el estudioso y polígrafo Manuel Chamoso Lamas con la finalidad  de dar a conocer la historia de la ciudad  y el fenómeno de las peregrinaciones y los peregrinos que arribaban a Compostela. Cuatro largas décadas desde que abrió sus puertas el Museo pasó a ser de gestión estatal y gestión transferida a la Xunta de Galicia, potenciando todas sus salas y servicios.

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Una modernización que ahora en los finales del año 2015 ha alcanzado sus máximas cotas Al dejar la antigua Casa Gótica y trasladarse a las dependencias del antiguo Banco de España en Santiago en la plaza de Platerías, una de las entradas a la Catedral. En sus instalaciones más quinientas piezas y exposiciones temporales.

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Museo 2Soportes modernos

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Lo que se exponen, con importantes incorporaciones teniendo en cuenta las nuevas dependencias y el proyecto museográfico, se ofrece a los visitantes por medio de diversos soportes como son  textos, gráfico, audiovisual  e interactivo. Con ello se ha buscado que el objeto expositivo sea ameno, atrayente e interesante para el visitante que puede recorrer sus instalaciones sin barreas arquitectónicas.

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Todo el engranaje está envuelto en una historia milenaria por medio de tres grandes áreas temáticas: la peregrinación como fenómeno universal; la peregrinación y el Camino de Santiago, y la ciudad de Santiago de Compostela. Se trata de un destacado relato histórico, una recopilación artística de gran valor y un importante bagaje cultural,todo ello fundamentado en las aportaciones hechas por el equipo técnico del museo.

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Museo 8La peregrinación

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Se profundiza en las peregrinaciones, haciendo una extrapolación de gran calado enlas relativas a las tres grandes rutas: Jerusalén, Roma y Santiago, ofreciendo una visión desde la óptica universal. De este modo la peregrinación se presenta desde los puntos de vista físico y espiritual. Las rutas y los santuarios disponen de un marcado reflejo en las salas, teniendo en cuenta los aspectos alegóricos.

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La figura del Apóstol da pie de entrada a la zona en la que se presenta la peregrinación y el Camino de Santiago. La historia, la tradición y la leyenda tienen sus espacios reservados, teniendo como base los datos históricos y la evangelización en los tiempos.

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El visitante se puede detener en el apartado destinado a la leyenda en los tiempos sobre  el traslado, descubrimiento e identificación del cuerpo  del apóstol. Todo ello siempre identificado con el camino de la peregrinación a través de la historia. Por ello se presentan rutas hispánicas y europeas que parten y llegan a Compostela. Con un detenimiento en las formaciones urbanas que van apareciendo en estas vías de peregrinaje.

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Museo 10Las formas de desplazamiento, las motivaciones, los envolventes con el peregrino, las crónicas literarias de los viajes, las recomendaciones y sugerencias y la aparición de las ordenes relacionadas con el mundo de la peregrinación, van tomando forma en  las salas donde se hace referencia el Códice Calixtino, como la gran guía del siglo XII.

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No se han olvidado los rituales y signos que caracterizan a los peregrinos, como tampoco los escritos, la literatura y la música que hicieron camino durante los siglos. Un aspecto que también ocupa de forma profusa todo lo relativo  a la iconografía del apóstol con numerosas imágenes que se fueron adaptando con el paso de los tiempos, así como  el culto que se fue practicando, dentro del que cabe destacar lo relativo a los aspectos religiosos y de unidad política.

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Santiago, la ciudad y el sepulcro

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Museo 12La última parte de la exposición se centra en lo relativo al nacimiento, crecimiento y desarrollo de la ciudad de Santiago de Compostela. Una urbe que fue creciendo en torno a la Catedral que ha sido su santo y seña con el paso de los siglos. Un conjunto de manifestaciones expositivas que se fueron  superponiendo unas y otras según el desarrollo y construcción, con los diferentes estilos, de la basílica que guarda los restos del discípulo de Jesús.

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El peso religioso, social, cultural, económico, universitario, asistencial, sanitario  y político de Santiago de Compostela, queda reflejado en las distintas aportaciones que se presentas en varias salas para dar cuenta de estos aspectos que hicieron que la ciudad de Compostela llegase a ser, a finales del siglo pasado, la capital de Galicia.

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El nuevo museo además de las salas de la exposición permanente, cuenta en el  sótano con  un salón de actos y una sala polivalente para exposiciones temporales, y en la parte superior, la tercer planta, se pondrá en marcha una cafetería  desde la que se podrán contemplar las torres de la Catedral en un espacio acristalado.

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alberto nunez feijoo e o ministro de educacion inigo mendez de vigo na sua visita ao museo das peregrinacions e de santiagoJavier García Sánchez

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(Galicia)

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MUseo 1O Museo das Peregrinacións e de Santiago conta con 64 Anos de antigüidade. Foi creado en 1951  polo estudioso e polígrafo Manuel Chamoso Lamas coa finalidade  de dar a coñecer a historia da cidade  e o fenómeno das peregrinacións e os peregrinos que arribaban a Compostela. Catro longas décadas desde que abriu as súas portas o Museo pasou a ser de xestión estatal e xestión transferida á Xunta de Galicia, potenciando todas as súas salas e servizos.

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Unha modernización que agora nos finais do ano 2015 alcanzou as súas máximas cotas Ao deixar a antiga Casa Gótica e trasladarse ás dependencias do antigo Banco de España en Santiago na praza de Pratarías, unha das entradas á Catedral. Nas súas instalacións máis cincocentas pezas e exposicións temporais.

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Museo 2Soportes modernos

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O que se expoñen, con importantes incorporacións tendo en conta as novas dependencias e o proxecto museográfico, ofrécese aos visitantes por medio de diversos soportes como son  textos, gráfico, audiovisual  e interactivo. Con iso buscouse que o obxecto expositivo sexa ameno, atrayente e interesante para o visitante que pode percorrer as súas instalacións sen barreas arquitectónicas.

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Toda a engrenaxe está envolvido nunha historia milenaria por medio de tres grandes áreas temáticas: a peregrinación como fenómeno universal; a peregrinación e o Camiño de Santiago, e a cidade de Santiago de Compostela. Trátase dun destacado relato histórico, unha recompilación artística de gran valor e unha importante bagaxe cultural,todo iso fundamentado nas achegas feitas polo equipo técnico do museo.

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Museo 8A peregrinación

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Profúndase nas peregrinacións, facendo unha extrapolación de gran calado enlas relativas ao tres grandes rutas: Xerusalén, Roma e Santiago, ofrecendo unha visión desde a óptica universal. Deste xeito a peregrinación preséntase desde os puntos de vista físico e espiritual. As rutas e os santuarios dispoñen dun marcado reflexo nas salas, tendo en conta os aspectos alegóricos.

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A figura do Apóstolo dá pé de entrada á zona na que se presenta a peregrinación e o Camiño de Santiago. A historia, a tradición e a lenda teñen os seus espazos reservados, tendo como base os datos históricos e a evangelización nos tempos.

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O visitante pódese deter no apartado destinado á lenda nos tempos sobre  o traslado, descubrimento e identificación do corpo  do apóstolo. Todo iso sempre identificado co camiño da peregrinación a través da historia. Por iso preséntanse rutas hispánicas e europeas que parten e chegan a Compostela. Cun detemento nas formacións urbanas que van aparecendo nestas vías de peregrinaxe.

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Museo 10As formas de desprazamento, as motivacións, os envolventes co peregrino, as crónicas literarias das viaxes, as recomendacións e suxestións e a aparición de ordénelas relacionadas co mundo da peregrinación, van tomando forma nas  salas onde se fai referencia o Códice Calixtino, como a gran guía do século XII.

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Non se esqueceron os rituais e signos que caracterizan aos peregrinos, como tampouco os escritos, a literatura e a música que fixeron camiño durante os séculos. Un aspecto que tamén ocupa de forma profusa todo o relativo  á iconografía do apóstolo con numerosas imaxes que se foron adaptando co paso dos tempos, así como  o culto que se foi practicando, dentro do que cabe destacar o relativo aos aspectos relixiosos e de unidade política.

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Santiago, a cidade e o sepulcro

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Museo 12A última parte da exposición céntrase no relativo ao nacemento, crecemento e desenvolvemento da cidade de Santiago de Compostela. Unha urbe que foi crecendo ao redor da Catedral que foi o seu contrasinal co paso dos séculos.Un conxunto de manifestacións expositivas que se foron  superponiendo unhas e outras segundo o desenvolvemento e construción, cos diferentes estilos,da basílica que garda os restos do discípulo de Jesús.

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O peso relixioso, social, cultural, económico, universitario, asistencial, sanitario  e político de Santiago de Compostela, queda reflectido nas distintas achegas que se presentas envarias salas para dar conta destes aspectos que fixeron que a cidade de Compostela chegase a ser, a finais do século pasado, a capital de Galicia.

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O novo museo ademais das salas da exposición permanente, conta no  soto cun  salón de actos e unha sala polivalente para exposicións temporais, e na parte superior, a terceiro planta, porase en marcha unha cafetaría  desde a que se poderán contemplar as torres da Catedral nun espazo acristalado.

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alberto nunez feijoo e o ministro de educacion inigo mendez de vigo na sua visita ao museo das peregrinacions e de santiagoJavier García Sánchezrn (Galicia)