El auditorio de Abanca en Santiago fue el lugar elegido para un concierto solidario organizado por Compostela Solidaria a favor de las mujeres en riesgo de exclusión social. La recaudación obtenida será entregada a Vagalume y Anaco. En el escenario se oyeron músicas y canciones de los años 60 interpretadas por grupos de aquellas épocas como Los Potes, The Music Stars,o Linces Pop.
rn
En nombre de Vagalume agradeció la donación Cleofé Rodríguez, responsable del centro, que con unas breves palabras dio cuenta del trabajo que desarrollan desde hace casi dos décadas a favor de las mujeres que ejercen la prostitución o que son objeto de trata.
rn
Fue una jornada solidaria en la que un público muy entregado con la música conoció la labor que se lleva a cabo en el programa Vagalume de las Hermanas Oblatas y Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela. Una iniciativa que persigue dar respuesta integral a las necesidades y demandas de las mujeres que están relacionadas con el ejercicio de la prostitución o que son víctimas de trata con fines de explotación sexual. En esta ocasión la música de los años 60 sonó para ayudar, colaborar y recordarnos, como hicieron los periodistas Moncho Lemos y Ramón Castro, el gran trabajo que se lleva a cabo en Vagalume.
[:gl]
O auditorio de Abanca en Santiago foi o lugar elixido para un concerto solidario organizado por Compostela Solidaria a favor das mulleres en risco de exclusión social. A recadación obtida será entregada a Vagalume e Anaco. No escenario escoitaronse músicas e cancións dos anos 60 interpretadas por grupos daquelas épocas coma Os Potes, The Music Stars,ou Linces Pop.
rn
En nome de Vagalume agradeceu a doazón Cleofé Rodríguez, responsable do centro, que con unhas breves palabras deu conta do traballo que desenvolven desde hai case dúas décadas a favor das mulleres que exercen a prostitución ou que son obxecto de trata.
rn
Foi unha xornada solidaria na que un público moi entregado coa música coñeceu o labor que leva a cabo no programa Vagalume das Irmás Oblatas e Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela. Unha iniciativa que persegue dar resposta integral ás necesidades e demandas das mulleres que están relacionadas co exercicio da prostitución ou que son vítimas de trata con fins de explotación sexual. Nesta ocasión a música dos anos 60 soou para axudar, colaborar e lembrarnos, como fixeron os xornalistas Moncho Lemos e Ramón Castro, o gran traballo que leva a cabo en Vagalume.