NUEVAS INSTALACIONES DE CÁRITAS ORDES[:gl]NOVAS INSTALACIÓNS DE CÁRITAS ORDES
El arzobispo de Santiago, monseñor Julián Barrio presidió el acto religioso de bendición de las nuevas instalaciones de Cáritas Parroquial de Ordes.Durante su intervención el prelado destacó la labor que hacen los agentes de la institución en ayuda de las personas más desfavorecidas de la zona.
Monseñor Barrio presidió también la celebración eucarística en la que habló del gran trabajo que desarrollan las personas que de forma voluntaria trabajan y colaboran con Cáritas. Seguidamente encabezó la comitiva que se dirigió hasta las nuevas dependencias, que fueron bendecidas por al arzobispo
Entre las autoridades presentes en el acto religioso destacar al alcalde de Ordes, Manuel Regos Boquete, provicario general de la diócesis, Victor Maroño, y director de Cáritas Diocesana de Santiago, Anuncio Mouriño Rañó.
Una casa para prestar ayuda al necesitado.
El arzobispo definió este nuevo espacio como “la casa de la caridad”, un lugar, indicó, donde poder ofrecer ayuda a los más necesitados y donde deben sentirse “bien acogidos”. Insistió el prelado en que los nuevos locales deben ser una casa de bendición, donde además de ayudar con bienes materiales también se ofrezca formación para el correcto desarrollo e integración de las personas.
Las nuevas instalaciones están ubicadas en un bajo de 220 metros cuadrados con una oficina, banco de alimentos, ropero y un aula para impartir docencia en los curso que se organizan y destinados a personas en exclusión o en paro.Cáritas Parroquial de Ordes, constituida oficialmente en el año 2007, cuenta con 22 agentes y voluntarios que atienden a más de cien familias de la comarca, a las que se les ayuda además de con alimentos y ropa, con el pago de facturas de atención primaria.
[:gl]
O arcebispo de Santiago, monseñor Julián Barrio presidiu o acto relixioso de bendición das novas instalacións de Cáritas Parroquial de Ordes.Durante a súa intervención o prelado destacou o labor que fan os axentes da institución en axuda das persoas máis desfavorecidas da zona.
rn
Monseñor Barrio presidiu tamén a celebración eucarística na que falou do gran traballo que desenvolven as persoas que de forma voluntaria traballan e colaboran con Cáritas. Seguidamente encabezou a comitiva que se dirixiu até as novas dependencias, que foron bendicidas pola o arcebispo
rn
Entre as autoridades presentes no acto relixioso destacar ao alcalde de Ordes, Manuel Regos Fenda, provicario xeral da diocese, Victor Maroño, e director de Cáritas Diocesana de Santiago, Anuncio Mouriño Rañó.
rn
Unha casa para prestar axuda ao necesitado.
rn
O arcebispo definiu este novo espazo como «a casa da caridade», un lugar, indicou, onde poder ofrecer axuda aos máis necesitados e onde deben sentirse «ben acollidos». Insistiu o prelado en que os novos locais deben ser unha casa de bendición, onde ademais de axudar con bens materiais tamén se ofreza formación para o correcto desenvolvemento e integración das persoas.
rn
As novas instalacións están situadas nun baixo de 220 metros cadrados cunha oficina, banco de alimentos, roupeiro e unha aula para impartir docencia no curso que se organizan e destinados a persoas en exclusión ou en paro.
rn
Cáritas Parroquial de Ordes, constituída oficialmente no ano 2007, conta con 22 axentes e voluntarios que atenden a máis de cen familias da comarca, ás que se lles axuda ademais de con alimentos e roupa, co pago de facturas de atención primaria.
rn
rn