TALLER DE CORTE Y CONFECCIÓN ORGANIZADO POR CÁRITAS[:gl]TALLER DE CORTE E CONFECCIÓN ORGANIZADO POR CÁRITAS
Destinado a mujeres con especiales dificultades de inserción
rn
Con un desfile de moda, titulado “ Fronte a Crise”,que tuvo como marco el Centro Social de Conxo, se presentaron los trabajos confeccionados durante el curso, para mujeres y niños, con motivo de la clausura del Taller Formativo de Corte y Confección, integrado en los programas de empleo de Cáritas Interparroquial de Santiago , dirigido a mujeres con especial dificultades de inserción.
rn
Las enseñanzas fueron impartidas por la profesora María Luisa Mouriño Iglesias, entre los meses de septiembre a junio, de lunes a jueves y cuatro horas diarias, en las instalaciones del barrio de Conxo.
rn
Una veintena de mujeres y un hombre se encargaron de presentar los trabajos confeccionados en el taller. El curso, además de los objetivos formativos, fue un espacio de encuentro, apoyo y relación entre los participantes
rn
En la clausura del taller y posterior desfile, que fue presido por Jesús García Vázquez, delegado episcopal de Cáritas, acompañado del responsable de la institución en Santiago, José Antonio Beiroa Troiterio, la representante de los participantes recordó que “además de ser una actividad formativa, en la que aprendemos muchos trabajos, conseguimos con nuestro esfuerzo contribuir a disminuir los gastos de nuestras familias con el trabajo de corte y confección desarrollado en el taller. Estamos orgullosas y satisfechas de nuestro esfuerzo a lo largo del curso ”.
[:gl]
Destinado a mulleres con especiais dificultades de inserción
rn
Cun desfile de moda, titulado «Fronte a Crise», que tivo como marco o Centro Social de Conxo, presentáronse os traballos confeccionados durante o curso, para mulleres e nenos, con motivo da clausura do Taller Formativo de Corte e Confección, integrado nos programas de emprego de Cáritas Interparroquial de Santiago, dirixido a mulleres con especiais dificultades de inserción.
rn
Os ensinos foron impartidos pola profesora María Luisa Mouriño Igrexas, entre os meses de setembro a xuño, de luns a xoves e catro horas diarias, nas instalacións do barrio de Conxo.
rn
Unha veintena de mulleres e un home encargáronse de presentar os traballos confeccionados no taller. O curso, ademais dos obxectivos formativos, foi un espazo de encontro, apoio e relación entre os participantes
rn
Na clausura do taller e posterior desfile, que foi presido por Jesús García Vázquez, delegado episcopal de Cáritas, acompañado do responsable da institución en Santiago, José Antonio Beiroa Troiterio, a representante dos participantes recordou que «ademais de ser unha actividade formativa, na que aprendemos moitos traballos, conseguimos co noso esforzo contribuír a diminuír os gastos das nosas familias co traballo de corte e confección desenvolvido no taller. Estamos orgullosas e satisfeitas do noso esforzo ao longo do curso»