21 May

XORNADA EN FAVOR DOS PARADOS XORNADA EN FAVOR DOS PARADOS

OLYMPUS DIGITAL CAMERANun ambiente  reivindicativo celebrouse a Xornada de solidariedade cos parados organizada por Cáritas Interparroquial de Santiago. Na praza  do Toural,pese o mal tempo, recordose a tremenda secuela que supón ou desemprego ,o tempo que se facilitaron os datos de incidencia  na comarca.

Unha dás voluntarias de Cáritas,  encargouse de dar lectura ou manifesto non que se recorda a sociedade que tense  que adoptar  solucions para paliar un problema que  mes a mes afecta a un maior número de persoas.

Non apartado dás denuncias recordouse:

.- Que os mecanismos de aseguramento dá sociedade debilitáronse e que as políticas de austeridade xeraron unha maior vulnerabilidade dá sociedade.

\r\nOLYMPUS DIGITAL CAMERA\r\n

.- Que os recurtes nos servizos públicos de benestar social poden supoñer unha ruptura definitiva para as persoas máis pobres. É dicir, a austeridade vulnera os dereitos sociais, estamos a abandoar a súa sorte ás persoas máis pobres.

.-Non campo do recurte de dereitos, salientamos a exclusión do dereito á atención sanitaria decretada por lei para ou colectivo de inmigrantes en situación de irregularidade administrativa.

Non manifesto se esixe e propón:

– A aposta urxente pola formación, con garantía de ingresos mínimos para as persoas, a través dá implantación dunha renda básica de cidadanía

-Orientación específica nos procesos de incorporación ao mundo laboral.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA-Fomento dás Iniciativas de Autoemprego e Economía Social, solicitando un especial impulso por parte dás administracións públicas para as empresas de inserción e os centros especiais de emprego;

Por último recordase que “facemos  presente hoxe aquí ou compromiso dá Igrexa local de Santiago para tentar promover  un sistema económico e  un mercado laboral máis amplo,  máis digno, máis humano e máis cristián tamén, seguindo a mensaxe liberadora dás inxustizas de Xesús de Nazaré”.