Noticia

21 Ene

Cáritas Interparroquial de Santiago realizó acciones formativas con 132 personas Cáritas Interparroquial de Santiago realizou accións formativas con 132 persoas

Europa Press\r\n

dipolomas 5Un total de 132 personas han realizado acciones formativas de la mano del Programa de Empleo de Cáritas Interparroquial de Santiago, integrada en la Diocesana, a lo largo del año pasado, de las que 71 eran mujeres y 61 hombres.

\r\n

Según los datos facilitados por la entidad, se realizaron siete acciones formativas diferentes y durante el año se abrieron 298 nuevos expedientes y se hicieron 4.236 intervenciones sobre 1.716 personas, mediante labores de asesoramiento para la búsqueda de empleo o en temas sobre documentación de extranjería.

\r\n

Además, han gestionado 92 ofertas de empleo a través de la bolsa de trabajo, con 71 inserciones laborales directas y otras 13 derivadas de acciones formativas.

\r\n

Uno de los cursos realizados ha sido de dependiente y cajero de Supermercado, con 150 horas teórico-prácticas, y con 18 participantes, con una parte de 50 horas de prácticas en empresas y que derivaron en dos contrataciones.

\r\n

También se han impulsado 230 horas teórico-prácticas de Camarera de Pisos, con 19 participantes con especiales dificultades de inserción, con prácticas realizadas en establecimientos hoteleros de la ciudad. Otras 31 personas participaron en la acción formativa de Conductor de Carretilla, con 20 horas, y 27 personas en los cursos de Empleado de hogar, con 200 horas teórico prácticas.

\r\n

Finalmente, se desarrollaron acciones formativas de Reponedores de Almacén, con 120 horas y 17 beneficiarios, y un curso de Puericultura de 120 horas y la participación de 15 personas financiado por la Fundación Reale. Todas estas acciones han contado apoyo del II Plan Gallego de Inclusión Social, o el Programa Integra-Rocha del Ministerio de Sanidad.

\r\n\r\n

APOYO INSTITUCIONAL

\r\n

Estas cifras han sido presentadas en rueda de prensa por  Miguel Fernández Blanco, responsable do Programa de Emprego de Cáritas Interparroquial de Santiago; Javier García Sánchez, director adjunto de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela; Mª José Corral López, concejala delegada de Familia, Bienestar Social y Mujer; y Mª Amparo González Méndez, directora Xeral de Familia e Inclusión Social da Consellería de Traballo e Benestar Social.

\r\n

Corral López ha destacado que estos programas muestran la «fructífera relación» entre las entidades públicas y las sociales «para dar respuesta» a las necesidades «más inmediatas» de la ciudadanía, que han podido especializarse en distintos campos para mejorar sus posibilidades de acceder a un contrato laboral.

\r\n

Por su parte, Amparo González ha agradecido el «esfuerzo, implicación y trabajo» de los implicados en los cursos, y ha recordado que la inclusión social «es una prioridad» para el Gobierno gallego, recordando que en la legislatura pasada se aportaron cerca de 3,5 millones de euros a los diferentes programas de Cáritas.

\r\n

Posteriormente, se hizo entrega de diplomas a 73 personas en situación o riesgo de exclusión social que participaron en acciones que contaron con el apoyo II Plan Galego de Inclusión Social, y del Proxecto Integra-Rocha.

Europa Press

\r\n

dipolomas 5Un total de 132 persoas realizaron accións formativas da man do Programa de Emprego de Cáritas Interparroquial de Santiago, integrada na Diocesana, ao longo do ano pasado, das que 71 eran mulleres e 61 homes.

\r\n

Segundo os datos facilitados pola entidade, realizáronse sete accións formativas diferentes e durante o ano abríronse 298 novos expedientes e fixéronse 4.236 intervencións sobre 1.716 persoas, mediante labores de asesoramento para a procura de emprego ou en temas sobre documentación de estranxeiría.

\r\n

Ademais, xestionaron 92 ofertas de emprego a través da bolsa de traballo, con 71 insercións laborais directas e outras 13 derivadas de accións formativas.

\r\n

Un dos cursos realizados foi de dependente e caixeiro de Supermercado, con 150 horas teórico-prácticas, e con 18 participantes, cunha parte de 50 horas de prácticas en empresas e que derivaron en dúas contratacións.

\r\n

Tamén se impulsaron 230 horas teórico-prácticas de Camareira de Pisos, con 19 participantes con especiais dificultades de inserción, con prácticas realizadas en establecementos hostaleiros da cidade. Outras 31 persoas participaron na acción formativa de Condutor de Carretilla, con 20 horas, e 27 persoas nos cursos de Empregado de fogar, con 200 horas teórico prácticas.

\r\n

Finalmente, desenvolvéronse accións formativas de Repoñedores de Almacén, con 120 horas e 17 beneficiarios, e un curso de Puericultura de 120 horas e a participación de 15 persoas financiado pola Fundación Reale. Todas estas accións contaron apoio do II Plan Galego de Inclusión Social, ou o Programa Integra-Rocha do Ministerio de Sanidade.

\r\n\r\n

APOIO INSTITUCIONAL

\r\n

Estas cifras foron presentadas en rolda de prensa por Miguel  Fernández Blanco, responsable do Programa de Emprego de Cáritas Interparroquial de Santiago; Javier García Sánchez, director adxunto de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela; Mª José Curral López, concelleira delegada de Familia, Benestar Social e Muller; e Mª Amparo González Méndez, directora Xeral de Familia e Inclusión Social da Consellería de Traballo e Benestar Social.

\r\n

Curral López destacou que estes programas mostran a «frutífera relación» entre as entidades públicas e as sociais «para dar resposta» ás necesidades «máis inmediatas» da cidadanía, que puideron especializarse en distintos campos para mellorar as súas posibilidades de acceder a un contrato laboral.

\r\n

Pola súa banda, Amparo González agradeceu o «esforzo, implicación e traballo» dos implicados nos cursos, e lembrou que a inclusión social «é unha prioridade» para o Goberno galego, lembrando que na lexislatura pasada achegáronse preto de 3,5 millóns de euros aos diferentes programas de Cáritas.

\r\n

Posteriormente, fíxose entrega de diplomas a 73 persoas en situación ou risco de exclusión social que participaron en accións que contaron co apoio II Plan Galego de Inclusión Social, e do Proxecto Integra-Rocha.