Blog Single

24 Mar

EL CONSEJO GALLEGO DE VOLUNTARIADO APROBÓ EL PROYECTO DE LA NUEVA LEYO CONSELLO GALEGO DE VOLUNTARIADO APROBA O PROXECTO DA NOVA LEI

Galicia  Hoy

\r\n

Beatriz Mato e Ovidio Rodeiro FOTO: CONCHI PAZEl Consejo Gallego de Voluntariado aprobó  con todos los votos a favor, el proyecto de la nueva Ley en materia de voluntariado que elabora la Consellería de Trabajo para “adaptar la normativa a la sociedad actual” y darle al voluntariado “el impulso que merece”.

\r\n

Así lo acordó el Consejo del Voluntariado en una reunión en la cual estuvieron presentes representantes de las entidades gallegas de acción voluntaria, ayuntamientos, Consejo Gallego de la Juventud, organizaciones sindicales y Confederación de Empresarios de Galicia, así como la propia consejera de Trabajo, Beatriz Mato, que abrió la reunión. Durante su intervención, Beatriz Mato elogió la completa “” futura Ley de Voluntariado de Galicia que prepara la Xunta, que dotará esta actividad de un “marco normativo propio” y del “impulso que merece”.

\r\n

Beatriz Mato, que estuvo acompañada en la reunión por el director general de Xuntentude, Ovidio Rodeiro, resaltó ante los presentes la evolución “en la conciencia social” en Galicia nos últimos años, así como la importancia “” adquirida por la acción voluntaria en este 2011, Año Europeo del Voluntariado. En concreto, la consejera recordó que Galicia será la finales del año a sed del Congreso Estatal de Voluntariado, que se celebrará en Santiago de Compostela bajo lo léemela Caminos de Solidaridade. “Galicia será este año el epicentro de la solidaridad de toda España”, indicó Mato, que elogió también la cantidad “y calidad de voluntarios” activos en la Comunidad.

\r\n

Sobre la Ley de Voluntariado de Galicia, próxima a aprobarse, Beatriz Mato expresó su deseo de que se mantenga el “máximo consenso posible”. En este sentido, la consejera les recordó a los presentes en la reunión que ya el pasado mes de agosto el anteproyecto les fue remitido a unas 800 entidades de acción social de Galicia para su análisis y recepción de alegatos, al tiempo que fue colgado en la página web de la Xunta.

\r\n\r\nGalicia  Hoxe\r\n

Beatriz Mato e Ovidio Rodeiro FOTO: CONCHI PAZO Consello Galego de Voluntariado aprobou  con todos os votos a favor, o proxecto da nova Lei en materia de voluntariado que elabora a Consellería de Traballo para “adaptar a normativa á sociedade actual” e darlle ó voluntariado “o impulso que merece”.

\r\n

Así o acordou o Consello do Voluntariado nunha reunión na cal estiveron presentes representantes das entidades galegas de acción voluntaria, concellos, Consello Galego da Xuventude, organizacións sindicais e Confederación de Empresarios de Galicia, así como a propia conselleira de Traballo, Beatriz Mato, que abriu a reunión. Durante a súa intervención, Beatriz Mato eloxiou a “completa” futura Lei de Voluntariado de Galicia que prepara a Xunta, que dotará esta actividade dun “marco normativo propio” e do “impulso que merece”.

\r\n

Beatriz Mato, que estivo acompañada na reunión polo director xeral de Xuntentude, Ovidio Rodeiro, resaltou ante os presentes a “evolución na conciencia social” en Galicia nos últimos anos, así como a “importancia” adquirida pola acción voluntaria neste 2011, Ano Europeo do Voluntariado. En concreto, a conselleira recordou que Galicia será a finais do ano a sede do Congreso Estatal de Voluntariado, que se celebrará en Santiago de Compostela baixo o lema Camiños de Solidaridade. “Galicia será este ano o epicentro da solidariedade de toda España”, indicou Mato, que eloxiou tamén a “cantidade e calidade de voluntarios” activos na Comunidade.

\r\n

Sobre a Lei de Voluntariado de Galicia, próxima a aprobarse, Beatriz Mato expresou o seu desexo de que se manteña o “máximo consenso posible”. Neste sentido, a conselleira recordoulles ós presentes na reunión que xa o pasado mes de agosto o anteproxecto lles foi remitido a unhas 800 entidades de acción social de Galicia para a súa análise e recepción de alegacións, á vez que foi colgado na páxina web da Xunta.

\r\n\r\n\r\n

Related Posts