Inaugurada la casa de acogida de Carballo, gestionada por CáritasInaugurada a casa de acollida de Carballo, xestionada por Cáritas
Cuatro alcaldes asistieron al estreno de un nuevo servicio social parroquial
\r\n
Escrito por:
\r\n
S. G. RIAL
\r\n
CARBALLO / LA VOZ
\r\n
La casa de acogida a la mujer Fogar Dona Basilisa, construida por la parroquia de Carballo, ya está en marcha de manera oficial. En la práctica podría haberlo estado hace más de un año, pero las sucesivas fechas de apertura se fueron posponiendo, a pesar de que está completamente equipada y lista para entrar a vivir. Podrán hacerlo las mujeres que vayan a dar a luz y no tengan donde ir, decidan no abortar, o aquellas con hijos que requieran cobijo. En todo caso, la gestión corresponderá a Cáritas Diocesana. Aunque se trata de una obra carballesa, con aportaciones locales (233.000 euros en total), las beneficiarias podrán ser de cualquier parte.
\r\n
La inauguración mezcló la solemnidad con la distensión. La primera, durante los discursos y rezos en la capilla de A Milagrosa, en un acto presidido por el arzobispo, Julián Barrio, además del párroco, José García Gondar. Asistieron los alcaldes de Carballo, Evencio Ferrero; A Laracha, José Manuel López Varela; Malpica, Eduardo Parga, y Ponteceso, José Luis Fondo, además de los portavoces de todos los grupos de la corporación y otros ediles, como la carballesa Inés Muíño, el malpicán Miguel Fernández o el coristanqués Amancio Lavandeira. También asistió el diputado popular Aurelio Núñez.
\r\n
García Gondar hizo propio el dicho coruñés de la ciudad en la que nadie es forastero. «Aquí exercemos diso: aprendemos de María, que sempre nos acolle cos brazos abertos», dijo. Dijo que el de ayer fue un «día de alegría», que culmina una proceso de más de dos años, o de más de 100, porque también relató el origen de todo: el matrimonio de Ramón y Basilisa, la maestra de Buño, gravemente enferma, que se ofreció a la santa, curó y en agradecimiento encargó la imagen, la capilla y el colegio. Los años casi sepultan parte de ese legado, recuperado ahora como parte del trabajo social. Y ligado a las madres y sus hijos.
\r\n
Para el arzobispo, la obra es un motivo de «orgullo», un ejemplo del servicio a los demás. La jornada de ayer fue «un día primaveral», contraposición metafórica al invierno que se hacía notar en el exterior.
\r\n
El alcalde también elogió el trabajo de la parroquia, y señaló que «as grandes obras non son as que custan máis cartos, senón aquelas que fan á xente máis feliz», algo que el colectivo que lidera José García Gondar persigue con «esforzo incansable». Al cura lo elogió sin disimulo: «É unha persoa ben querida».
\r\n
García Gondar dejó caer, al final del acto, que ya están preparado un Fogar Apóstol Santiago. Pero no dijo más.
Catro alcaldes asistiron á estrea dun novo servizo social parroquial
\r\n
S. G. RIAL
\r\n
CARBALLO / A VOZ
\r\n
A casa de acollida á muller Fogar Dona Basilisa, construída pola parroquia de Carballo, xa está en marcha de maneira oficial. Na práctica podería habelo estado fai máis dun ano, pero as sucesivas datas de apertura fóronse pospondo, a pesar de que está completamente equipada e lista para entrar a vivir. Poderán facelo as mulleres que vaian dar a luz e non teñan onde ir, decidan non abortar, ou aquelas con fillos que requiran acubillo. En todo caso, a xestión corresponderá a Cáritas Diocesana. Aínda que se trata dunha obra carballesa, con achegas locais (233.000 euros en total), as beneficiarias poderán ser de calquera parte.
\r\n
A inauguración mesturou a solemnidade coa distensión. A primeira, durante os discursos e rezos na capela da Milagrosa, nun acto presidido polo arcebispo, Julián Barrio, ademais do párroco, José García Gondar. Asistiron os alcaldes de Carballo, Evencio Ferrero; A Laracha, José Manuel López Varela; Malpica, Eduardo Parga, e Ponteceso, José Luís Fondo, ademais dos portavoces de todos os grupos da corporación e outros edís, como a carballesa Inés Muíño, o malpicán Miguel Fernández ou o coristanqués Amancio Lavandeira. Tamén asistiu o deputado popular Aurelio Núñez.
\r\n
García Gondar fixo propio o devandito coruñés da cidade na que ninguén é forasteiro. «Aquí exercemos diso: aprendemos de María, que sempre nos acolle cos brazos abertos», dixo. Dixo que o de onte foi un «día de alegría», que culmina un proceso de máis de dous anos, ou de máis de 100, porque tamén relatou a orixe de todo: o matrimonio de Ramón e Basilisa, a mestra de Buño, gravemente enferma, que se ofreceu á santa, curou e en agradecemento encargou a imaxe, a capela e o colexio. Os anos case sepultan parte dese legado, recuperado agora como parte do traballo social. E ligado ás nais e os seus fillos.
\r\n
Para o arcebispo, a obra é un motivo de «orgullo», un exemplo do servizo aos demais. A xornada de onte foi «un día primaveral», contraposición metafórica ao inverno que se facía notar no exterior.
\r\n
O alcalde tamén eloxiou o traballo da parroquia, e sinalou que «as grandes obras non son as que custan máis cartos, senón aquelas que fan á xente máis feliz», algo que o colectivo que lidera José García Gondar persegue con «esforzo incansable». Ao cura eloxiouno sen disimulo: «É unha persoa ben querida».
\r\n
García Gondar deixou caer, ao final do acto, que xa están preparado un Fogar Apóstolo Santiago. Pero non dixo máis.