ACCCIONES FORMATIVAS PARA PERSONAS DE DIFÍCIL INSERCIÓN LABORAL[:gl]ACCCIONS FORMATIVAS PARA PERSOAS DE DIFÍCIL INSERCIÓN LABORAL
Cursos organizados por Cáritas Interparroquial de Santiago
rn
El director xeral de Inclusión Social de la Xunta de Galicia, Arturo Parrado Puente, presidió el acto de entrega de diplomas a 51 personas de difícil inserción laboral que participaron en diversas acciones formativas organizadas por Cáritas Interparroquial de Santiago. En la entrega de los diplomas estuvo acompañado de Concepción Fernández, concelleira de Políticas Socias del Concello de Santiago, y José Anuncio Mouriñó Rañó, director diocesano de Cáritas.
rnrn
Cursos de formación
rn
El responsable del departamento de empleo de la institución interparroquial, Miguel Fernández presentó el balance anual consistente en la realización de seis acciones formativas en las que participaron 91 personas en cuatro cursos : camarera de pisos; mozo reponedor de almacén, cajero de supermercado y corte y confección. Además fueron gestionadas un total de 154 ofertas de empleo con 129 inserciones laborales, y prácticas en numerosos establecimientos.
rn
El perfil de los participantes son personas entre 35 y 45 años, de las que una gran mayoría son mujeres, un elevado número de ellas son inmigrantes, y con pocos estudios
rnrn
Trabajando por la justicia
rn
El director diocesano de Cáritas José Anuncio MouriñoRañó recordó durante su intervención que en la institución se trabajaba por la justicia, “para erradicar la pobreza y promocionar al ser humano para que tenga un trabajo digno”. Insistió en que se deben intensificar los esfuerzos para que las personas en riesgo de exclusión puedan ser incorporadas al mundo laboral. Al mismo tiempo recordó que para llevar a cabo este trabajo era fundamental la colaboración de las distintas instituciones.
rn
Por su parte la responsable municipal de Políticas Socias, Concepción Fernández, indició que era fundamental coordinarse y corresponsabilizarse en el trabajo de ayuda a estas personas que participan en acciones formativas.
rn
Para Arturo Parrado Puente, fue el primero acto oficial que presidió desde que tomo posesión como director xeral de Inclusión Social. Destacó la labor que lleva a cabo Cáritas, mencionando que en este campo “es fundamental que todas las administraciones trabajemos juntas y en la misma dirección”. Considera que para salir al mercado laboral y alcanzar la inclusión es fundamental estar bien formado.
rn
[:gl]
Cursos organizados por Cáritas Interparroquial de Santiago
rn
O director xeral de Inclusión Social da Xunta de Galicia, Arturo Parrado Ponte, presidiu o acto de entrega de diplomas a 51 persoas de difícil inserción laboral que participaron en diversas accións formativas organizadas por Cáritas Interparroquial de Santiago. Na entrega dos diplomas estivo acompañado de Concepción Fernández, concelleira de Políticas Socias do Concellode Santiago, e José Anuncio Mouriñó Rañó, director diocesano de Cáritas.
rnrn
Cursos de formación
rn
O responsable do departamento de emprego da institución interparroquial, Miguel Fernández presentou o balance anual consistente na realización de seis accións formativas nas que participaron 91 persoas en catro cursos : camareira de pisos; mozo repoñedor de almacén, caixeiro de supermercado e corte e confección. Ademais foron xestionadas un total de 154 ofertas de emprego con 129 insercións laborais, e prácticas en numerosos establecementos.
rn
O perfil dos participantes son persoas entre 35 e 45 anos, das que unha gran mayoría son mulleres, un elevado número delas son inmigrantes, e con poucos estudos
rnrn
Traballando pola xustiza
rn
O director diocesano de Cáritas José Anuncio Mouriño Rañó lembrou durante a súa intervención que na institución se traballaba pola xustiza, «para erradicar a pobreza e promocionar ao ser humano para que teña un traballo digno». Insistiu en que se deben intensificar os esforzos para que as persoas en risco de exclusión poidan ser incorporadas ao mundo laboral. Ao mesmo tempo lembrou que para levar a cabo este traballo era fundamental a colaboración das distintas institucións.
rn
Pola súa banda a responsable municipal de Políticas Socias, Concepción Fernández, indicou que era fundamental coordinarse e corresponsabilizarse no traballo de axuda a estas persoas que participan en accións formativas.
rn
Para Arturo Parrado Ponte, foi o primeiro acto oficial que presidiu dende que tomou posesión como director xeral de Inclusión Social. Destacou o labor que leva a cabo Cáritas, mencionando que neste campo «é fundamental que todas as administracións traballemos xuntas e na mesma dirección». Considera que para saír ao mercado laboral e alcanzar a inclusión é fundamental estar ben formado.
rn