Noticia

28 Nov

EL ARZOBISPO VISITA EL CENTRO VIEIRO [:gl]O ARZOBISPO VISITA O CENTRO VIEIRO

Anuncia que el nuevo centro en Carreta podrá estar operativo en la próxima primavera

rn

vieiro-1El arzobispo de Santiago, monseñor Julián Barrio durante su visita el Centro Vieiro de Santiago, que diariamente da cobijo y atención a personas sin hogar, recordó que este colectivo “son ante todo personas a las que tenemos que hacer visibles a través de nuestro acercamiento a ellas”. Les agradeció la acogida y les recordó que “ustedes siempre nos están enseñando a nosotros”. Anuncio que si se cumplen los plazos el nuevo centro ubicado en Carretas podrá estar operativo en la próxima primavera “para que todos ustedes puedan disponer de unas mejores instalaciones y donde se puedan sentir más a gusto”. A petición de una de las usuarias les dijo que se estudiaría la posibilidad de que el centro Vieiro pueda estar abierto también los fines de semana.

rn

Durante la visita, que se enmarcaba en la campaña de puertas abiertas del centro, el prelado estuvo acompañado por los directores diocesano y de la interparroquial, José Anuncio Mouriño Raño y José Antonio Beiroa Troiteiro, respectivamente, y el trabajo que se desarrolla en el centro le fue explicado por la responsable,Patricia Camiña.

rn

 

rn

vieiro-2Gráficas de testimonio

rn

Monseñor Barrio se interesó por una exposición fotográfica titulada “A ollada das persoas sen fogar”, hecha por los usuarios que recorrieron la ciudad con cámaras desechables y plasmaron lo que ellos ven dentro de su mundo.Las gráfica le fueron explicadas por Manuel Luís, usuario de Vieiro. Seguidamente conoció el árbol de agradecimientos a las visitas del que cuelgan textos como: “Gracias por acompañarnos siempre “, “ Tú sinceridad nos acerca”, o“ Gracias por dedicarnos tu tiempo”.

rn

Para monseñor Barrio “la casa es una condición necesaria para que el hombre pueda venir al mundo, crecer, desarrollarse, para que pueda trabajar, educar y educarse, para que los hombres puedan constituir esa unión más profunda y más fundamental que se llama familia”. Insiste en que una casa “es mucho más que un simple techo, pues en la casa la persona realiza y vive su propia vida, y construye, de alguna manera, su identidad más profunda y sus relaciones con los otros”.

rn

vieiro-3Los usuarios hicieron entrega a monseñor Barrio, como a todo el mundo que visitó el centro durante la jornada de puertas abiertas del fin de semana, un material hechos por ellos con textos que se pueden ver con transparencias de colores y con los textos : “Sempre nos miras”, cuando se utiliza la pantalla verde, o “ Pero non sempre nos ves”, con la de color rojo.Al despedirse el arzobispo les animó a que nunca pierdan la esperanza.

rn

vieiro-4  vieiro-6vieiro-5

[:gl]

Anuncia que o novo centro en Carreta poderá estar operativo na próxima primavera

rn

vieiro-1O arzobispo de Santiago, monseñor Julián Barrio durante a súa visita ó Centro Vieiro de Santiago, que diariamente da cobixo e atención a persoas sen fogar, recordou que este colectivo “son ante todo persoas ás que temos que facer visibles a través do noso achegamento a elas”. Agradeceulles a acollida e recordoulles que “vostedes sempre nos están ensinando a nos”. Anunciou que si se cumpren os prazos o novo centro ubicado en Carretas poderá estar operativo na próxima primavera “para que todos vostedes poidan dispoñer dunhas mellores instalación e onde se poidan sentir máis a gusto”. A petición dunha das usuarias dixolles que se estudiaría a posibilidade de que o centro Vieiro poida estar aberto tamén as fins de semana.

rn

Durante a visita, que se enmarcaba na campaña de portas abertas do centro, o prelado estivo acompañado polos directores diocesano e da interparroquial, José Anuncio Mouriño Raño e José Antonio Beiroa Troiteiro, respectivamente, e o traballo que se desenvolve no centro foille explicado pola responsable, Patricia Camiña.

rnrn

 vieiro-2Gráficas de testimonio

rn

Monseñor Barrio interesouse por unha exposición fotográfica titulada “A ollada das persoas sen fogar”, feita polos usuarios que recorreron a cidade con cámaras desechables e plasmaron o que elles ven dentro do seu mundo. As gráficas foronlle explicadas por Manuel Luís, usuario de Vieiro. Seguidamente coñeceu a árbore de agradecementos ás visitas do que colgan textos como: “Gracias por acompañarnos sempre», “ A túa sinceridade nos achega”, ou «Gracias por dedicarnos o teu tempo”.

rn

Para monseñor Barrio “a casa é unha condición necesaria para que o home poida vir ó mundo, crecer, desenvolverse, para que poida traballar, educar e educarse, para que os homes poidan constituir esa unión máis profunda e máis fundamental que se chama familia”. Insiste en que unha casa “é moito máis que un simple teito, pois na casa a persoa realiza e vive a súa propia vida, e constrúe, dalgunha maneira, a súa identidade máis profunda e as súas relación cos outros”.

rn

vieiro-3Os usuarios fixeron entrega a monseñor Barrio, como a todo oi mundo que visitou o centro durante a xornada de portas abertas da fin de semana, un material feito por eles con textos que se poden ver con transparencias de cores e cos textos : “Sempre nos miras”, cando se utiliza a pantalla verde, ou “Pero non sempre nos ves”, coa de color vermello. O despedirse o arzobispo animounos a que nunca perdan a esperanza.

rn

vieiro-4  vieiro-6vieiro-5