NUEVAS INSTALACIONES PARA EL ROPERO DE CÁRITAS AROUSA NOVAS INSTALACIÓNS PARA O ROUPEIRO DE CÁRITAS AROUSA
El consiliario de Cáritas Interparroquial de Arousa, Manuel Castroagudín Torres fue el encargado de bendecir las instalaciones del nuevo ropero de la institución que se ubica en la calle Santa Eulalia números 17 y 19. El acto contó con la presencia del director diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño, acompañado del director de Arousa, Francisco Fernández, que se encargó de enseñar las instalaciones. El ropero funcionará, de lunes a viernes y de 10 a 12 horas, mediante cita previa, para lo que es necesario hacerlo telefónicamente o presentándose en las dependencias de Cáritas Interparroquial.\r\n
Las nuevas instalaciones, que cuadruplican las actuales, cuentan con dos plantas y un trastero en las que se almacena ropa, calzado y utensilios domésticos para ser entregados a las personas que los necesiten, así como una sala de espera donde se atiende a los peticionarios. Con estas nuevas dependencias se libera el espacio primitivo, ubicado en el edificio central del comedor, que no podía almacenar, tanto por espacio como por seguridad, la cantidad de ropa que se había almacenado.
\r\n
Un equipo de una veintena de voluntarias se encargan, formando equipos, de la selección y almacenamiento del material, y de la atención al público. El director de la institución durante su intervención hizo un llamamiento para que los jóvenes colaboren con este tipo de iniciativas de ayudar a los más necesitados.
O consiliario de Cáritas Interparroquial de Arousa, Manuel Castroagudín Torres foi o encargado de bendicir as instalacións do novo roupeiro da institución que se sitúa na rúa Santa Eulalia números 17 e 19. O acto contou coa presenza do director diocesano de Cáritas, José Anuncio Mouriño, acompañado do director de Arousa, Francisco Fernández, que se encargou de ensinar as instalacións. O roupeiro funcionará, de luns a venres e de 10 a 12 horas, mediante cita previa, para o que é necesario facelo telefonicamente ou presentándose nas dependencias de Cáritas Interparroquial.
\r\n
As novas instalacións, que cuadriplican as actuais, contan con dúas plantas e un trasteiro nas que se almacena roupa, calzado e utensilios domésticos para ser entregados ás persoas que os necesiten, así como unha sala de espera onde se atende aos peticionarios. Con estas novas dependencias libérase o espazo primitivo, situado no edificio central do comedor, que non podía almacenar, tanto por espazo como por seguridade, a cantidade de roupa que se almacenou.
\r\n
Un equipo dunha vintena de voluntarias encárganse, formando equipos, da selección e almacenamento do material, e da atención ao público. O director da institución durante a súa intervención fixo un chamamento para que os mozos colaboren con este tipo de iniciativas de axudar aos máis necesitados.
\r\n
\r\nOs locais onde se instalou o roupeiro de Cáritas foron cedidos, de forma gratuíta, pola empresa de transporte urbano Pereira.