24 Sep

PLAN DIRECTOR DE LA CATEDRAL DE SANTIAGO[:gl]PLAN DIRECTOR DA CATEDRAL DE SANTIAGO

RAXOI 11,00 h.- 	O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, acompañado do conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, presidirá a sinatura do convenio de colaboración entre a Xunta, o Cabido e a Fundación Catedral para o desenvolvemento e execución das actuacións de conservación e restauración derivadas do Plan Director do conxunto catedralicio. No Salón Nobre.  23/09/15El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, y el arzobispo de Santiago, monseñor Julián Barrio Barrio, presidieron el acto de la firma de un convenio entre el Gobierno gallego, el Cabido y la Fundación Catedral para continuar las reformas en la basílica que se contemplan en el Plan Director, por un periodo de cinco años, y con una financiación de 17 millones de euros aportados por el Gobierno central.

rn

El convenio firmado busca preservar la actividad religiosa y cultural del templo, así como ponerlo en valor de cara al Año Santo 2021. Para ello las obras se desarrollarán en cuatro fases, estando previsto que finalicen antes del 31 de diciembre del año 2020 con motivo de la apertura de la Puerta Santa.

rn

Entre las actuaciones previstas destacan l las obras en la fachada del Obradoiro y en la Torre de las Campanas; fachada de la Quintana, las de Xelmírez y Abades; la Torre del Tesoro; Torre del Reloj y de la tribuna y la fachada sur del claustro, así como la Torre de la Vela, y el acondicionamiento del bajo cubierta de la zona claustral y obras en las bóvedas del interior del templo y en los paramentos verticales.

rn

RAXOI 11,00 h.- 	O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, acompañado do conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, presidirá a sinatura do convenio de colaboración entre a Xunta, o Cabido e a Fundación Catedral para o desenvolvemento e execución das actuacións de conservación e restauración derivadas do Plan Director do conxunto catedralicio. No Salón Nobre.  23/09/15El convenio de colaboración a nivel autonómico, contó con las firmas del conselleiro de Educación y Cultura, Román Rodríguez, deán de la Catedral, Segundo Pérez y presidente de la Fundación Catedral, Daniel Lorenzo.

rn

El jefe del ejecutivo gallego avanzó la puesta en marcha del Plan Director del Camino de Santiago 2015-2021, un documento estratégico que tiene como objetivo “poner a punto este patrimonio inmaterial” para que siga a ser “un vehículo que dé a conocer Galicia en el mundo”, con la vista puesta en el Año Santo 2021.

[:gl]

RAXOI 11,00 h.- 	O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, acompañado do conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, presidirá a sinatura do convenio de colaboración entre a Xunta, o Cabido e a Fundación Catedral para o desenvolvemento e execución das actuacións de conservación e restauración derivadas do Plan Director do conxunto catedralicio. No Salón Nobre.  23/09/15O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, e o arcebispo de Santiago, monseñor Julián Barrio Barrio, presidiron o acto da firma dun  convenio entre o Goberno galego, o Cabildo e a Fundación Catedral para continuar as reformas na basílica que se contemplan no Plan Director, por un período  de cinco anos, e cun financiamento  de 17 millóns de euros achegados polo Goberno central.

rn

O convenio asinado busca preservar a actividade relixiosa e cultural do templo, así como polo en valor de cara ao Ano Santo  2021. Para iso as obras desenvolveranse en catro fases, estando  previsto que finalicen antes do 31 de decembro do ano 2020 con motivo da  apertura da Porta Santa.

rn

Entre as actuacións previstas destacan as obras na fachada do Obradoiro e na Torre das Campás;  fachada da Quintana, as de Xelmírez e Abades;  a Torre do Tesouro; Torre do Reloxo e da tribuna e a fachada sur do claustro, así como a Torre da Vela, e o acondicionamento do baixo cuberta da zona claustral e obras nas bóvedas do interior do templo e nos paramentos verticais.

rn

RAXOI 11,00 h.- 	O presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, acompañado do conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, presidirá a sinatura do convenio de colaboración entre a Xunta, o Cabido e a Fundación Catedral para o desenvolvemento e execución das actuacións de conservación e restauración derivadas do Plan Director do conxunto catedralicio. No Salón Nobre.  23/09/15O convenio de colaboración a nivel autonómico, contou coas firmas do conselleiro de Educación e Cultura, Román Rodríguez, deán da Catedral, Segundo Pérez  e presidente da Fundación Catedral, Daniel Lorenzo.

rn

O xefe do executivo galego avanzou  a posta en marcha  do Plan Director do Camiño de Santiago 2015-2021, un documento estratéxico que ten como obxectivo «poñer a punto este patrimonio inmaterial» para que siga a ser «un vehículo que dea a coñecer Galicia no mundo», coa vista posta no Ano Santo  2021.