Noticia

13 Jul

ENCUENTRO DE AGENTES Y TÉCNICOS DE CÁRITAS I. DE PONTEVEDRA[:gl]ENCONTRO DE AXENTES E TÉCNICOS DE CÁRITAS I. DE PONTEVEDRA

Pontevedra 2Analizaron el trabajo del voluntariado

rn

Pontevedra 3Agentes, voluntarios, y técnicos de Cáritas Interparroquial de Pontevedra, celebraron un encuentro en el Monasterio de la Armenteira para analizar la labor desarrollada, que se contempla en la memoria anual, y los planes de futuro para ayudar a las personas necesitadas de su zona de influencia. La sesión de trabajo fue presidida conjuntamente por José López Moldes y María Jesús Prieto Toranzo, consiliario y directora, respectivamente.

rn

LaPontevedra 4 parte central del encuentro corrió a cargo de José López Moldes que durante su exposición, seguida de un amplio y fructífero debate, analizó el papel que juega el voluntario dentro de Cáritas.

rn

El encuentro finalizó con una jornada de confraternidad con las hermanas del convento, degustando los asistentes las pastas realizadas por ellas mismas.

rn

Pontevedra6Atención Primaria, Formación y Empleo, Albergue San Javier y Ropero, son las actividades principales que desarrolla Cáritas Interparroquial de Pontevedra.

[:gl]

Pontevedra 2Analizaron o traballo do voluntariado

rn

Pontevedra 3Axentes, voluntarios, e técnicos de Cáritas Interparroquial de Pontevedra, celebraron un encontro no Mosteiro da Armenteira para analizar o labor desenvolvido, que se contempla na memoria anual, e os plans de futuro para axudar  ás persoas necesitadas da súa zona de influencia. A sesión de traballo  foi presidida conxuntamente por José López Moldes e María Jesús Prieto Toranzo, consiliario e directora, respectivamente.

rn

Pontevedra 4A parte central do encontro correu  a cargo de José López Moldes que durante a súa exposición, seguida dun amplo e frutífero debate, analizou o  papel que xoga o voluntario dentro de Cáritas.

rn

O encontro finalizou cunha xornada de confraternidade coas irmás do  convento, degustando os asistentes as pastas realizadas por elas mesmas.

rn

Pontevedra6Atención Primaria, Formación e Emprego, Albergue San Javier e Roupeiro, son as actividades principais  que  desenvolve Cáritas Interparroquial de Pontevedra.